S-video capture op ATI radeon 7200

Pagina: 1
Acties:

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Ik heb een svhs camera met een S-video uitgang (of ingang) en een ati radeon 7200 (daggik) met een s-video aansluiting. Nu wil ik graag de video's die ik op de camera kan spelen capturen op mijn PC... Dit werkt echter voor geen meter. Ik heb geen id hoe ik met slechts een s-video kabel beeld krijg. Met een composite kabel krijg ik wel beeld (wel baggerkwaliteit maar ik wil toch graag s-video hebben). Enig idee waar dit aan kan liggen?
Heb virtual dub geinstalleerd en met kabel tussen pc en cam heb ik gewoonweg geen beeld. sorry 4 being a n00b als het om capturen van video gaat :( Enne jah ik heb de faq gelezen en ook dat TV-out ding maar dat is dus niet op mij van toepassing omdat ik dus video BINNEN wil halen ipv naar de tv sturen...

Trying is the first step towards faillure...

Verwijderd

Als je nou eerst eens uitzoekt wat voor videokaart je hebt? Want als er een composietingang op zit is het kennelijk zo'n all-in-wonder :?

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:39

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

_.Luke._ schreef op 28 december 2003 @ 22:17:
Ik heb een svhs camera met een S-video uitgang (of ingang) en een ati radeon 7200 (daggik) met een s-video aansluiting. Nu wil ik graag de video's die ik op de camera kan spelen capturen op mijn PC... Dit werkt echter voor geen meter. Ik heb geen id hoe ik met slechts een s-video kabel beeld krijg. Met een composite kabel krijg ik wel beeld (wel baggerkwaliteit maar ik wil toch graag s-video hebben). Enig idee waar dit aan kan liggen?
Heb virtual dub geinstalleerd en met kabel tussen pc en cam heb ik gewoonweg geen beeld. sorry 4 being a n00b als het om capturen van video gaat :( Enne jah ik heb de faq gelezen en ook dat TV-out ding maar dat is dus niet op mij van toepassing omdat ik dus video BINNEN wil halen ipv naar de tv sturen...
Je zegt dat je met een composite kabel wel beeld krijgt, maar is dat dan op tv of pc? En het kan ook zijn dat die s-video op je ati een uitgang is en geen ingang. Geef ff wat meer specs over camera en videokaart dan wordt het wat duidelijker.

-= Very annoying forum person =-

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:56

Zucht388

Dreadhead

7200 was voor de naamsverandering de eerste enige echte Radeon ViVo 64mb

Daar zit een Composite ingang en een S-video uitgang op.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
jah die heb ik jah... betekent dit dat ik GVD geen s-video in kan hebben? en dus bagger kwaliteit op kan nemen?

Trying is the first step towards faillure...