Sony Cybershot DSC-V1 usb drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Klopt het dat deze camera niet te installeren valt onder Windows XP? Ik kan er namelijk geen XP drivers voor vinden op de Sony site...
Google heb ik ook intensief geprobeert. Ik heb de Windows 2000 USB driver geprobeert maar dat is een no go en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn pc te gaan lopen herinstalleren. Is er iemand die deze camera toch werkend heeft onder XP?

Die-hard Brexiteer

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:27

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Als ik het goed heb staan ze gewoon op de CD die bijgeleverd word en mag het geen problemen opleveren als je de gebruiksaanwijzing volgt.

Ik ken meerdere mensen met deze camera en XP en geen van allen hebben een probleem

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Je hebt helemaal geen drivers nodig, hij maakt gewoon een nieuwe removable drive aan als je hem aansluit...

• KingNothing
Uhm inderdaad volgens de handleiding heb ik geen USB drivers nodig voor Windows XP. Maar als ik mijn camera aan een USB poort hang of een USB2 poort krijg ik bij USB devices in Device Manager "Unknown Device"...

Die-hard Brexiteer

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dan hebt je een Windows en/of hardwareprobleem, geen driverprobleem. :)

Wat gebeurt er op een andere pc?

• KingNothing
Hetzelfde verhaal, Unknown USB device (Windows 2003 Server)

Die-hard Brexiteer

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Misschien stomme vraag, maar kan je er dan ook niks mee? Kan je de foto's helemaal niet zien?

[ Voor 28% gewijzigd door zimbab op 29-12-2003 11:39 ]

• KingNothing
Het lijkt nu te werken, op beide pc's lijk ik last te hebben van resource problemen. Was al bang dat de camera stuk was. Dit topic mag dicht :)

Die-hard Brexiteer

Pagina: 1