Toon posts:

MSN connect niet, en hotmail logt niet in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een pctje voor iemand op te knappen, jah zo'n puin ding, met allemaal reclame zooi er op etc.

Nu draait alles weer OK behalve!....

Ik kan niet inloggen in MSN dan geeft die een fout, pass of user onjuist, maar die is goed 100 % zeker, en ook als ik naar hotmail.com gaat, en dus inlogt geeft die daarna, (pagina onbereikbaar).

Er zat een messenger "virus" in dat allemaal reclame gaf, misschien dat het er mee te maken heeft. Wie weet een oplossing?

TOT NU TOE AL GEDAAN:

search gebruikt
MSN gede-installed en opnieuw geinstalled
oude msn en nieuwe erop gehad
firewall eraf

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Software Algemeen FAQ
Check daarnaast even of je datum en tijd kloppen. En check je hosts file even (zie het spyware deel in de SA FAQ).
Er zat een messenger "virus" in dat allemaal reclame gaf, misschien dat het er mee te maken heeft.
Wat precies dan? Kan best relevant zijn :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Pagina onbereikbaar kan aan je restricties van je internetzones liggen, kijk eens hoe meta-refresh ingesteld staat :) .

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Topicstarter
het soort van "virus"

Er kwam na een tijdje een scherm in beeld met de titel "Messenger service"

Met daarin een text over allemaal sex getinte reclame.

Het leek op een net sned message dus heb de net send service stop gezet en het was over.

De internet instellen staan nu allemaal laag etc. en het .net passport kan ik ook niet aan passen. Ik snap er geen kl**t van.

Verwijderd

Topicstarter
Software Algemeen FAQ

daar HAD ik dus last, van en dit is opgelost?

Kan het er mee te maken hebben, dat daardoor MSN en hotmail niet bereikbaar zijn?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kan het er mee te maken hebben, dat daardoor MSN en hotmail niet bereikbaar zijn?
In principe niet. Wel is het 'natuurlijk' zo dat diezelfde messenger service door een leuk virusje werd misbruikt, maar MSN/Hotmail uitschakelen niet voor zover ik weet. Maar je Cipher Strength is dus OK?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Maar je Cipher Strength is dus OK?

Daar ga ik morgen even naar kijken, alleen snap ik niet echt uit de FAQ hoe dat nou werkt :S maar dat zal wel lukken.

edit:

Lees net ff goed, en stelt niks voor, ik ga morgen dus ff kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 00:51 ]

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk een zooi aan spy-ware op de computer staan. Ga eens naar www.ad-aware.com voor een gratis anti spy-ware programma. Hiermee haal je 99% van alle ellende weg van je systeem. Installeer het programma, update via internet de allernieuwste log-file en laat het programma op alle schijven zijn werk doen. Kijk er niet van op dat je ineens 60 spy-ware zaken vindt op het systeem. Start computer daarna opnieuw op en kijk opnieuw of je nu wel hotmail in kan.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 00:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan, alleen de log-file niet, zal eens kijken. Waren 394 "fouten" gevonden 8)

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Als de bovengenoemde oplossingen niet werken, probeer dan om je MTU te verkleinen. Dat kan bijvoorbeeld met DrTCP
Pagina: 1