Toon posts:

inhoud query phpmyadmin zorgt voor error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

In phpMyAdmin ( 2.5.4) moet ik een zeer grote database invoeren. deze heeft 29 tabellen. 28 daarvan heb ik moeiteloos ge-upload. (op andere server eerst query gedumpt) de laatste vormt een probleem.

Deze laatste tabel heeft nogal een grote inhoud. de query (zonder inhoud) kan ik moeiteloos maken. daarna had ik het idee de inhoud als tekstbestand in te voegen. eerder op de dag is lukte dit zonder enige moeite.

Nu dus niet meer. Een refresh is het gevolg en de inhoud is niet ingevoegd. Raar, want veel grote is die tabel niet geworden.

Het invoeren van de totale tabel in één keer lukt niet: tergend lang wachten is het gevolg.

Ik snap er niets meer van.

roy

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 18:53
Zit je toevallig aan de max (upload) file size met dat text bestand?
of Max run time?

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34
Standaard staat PHP ingesteld met een maximale executie tijd van 30 seconden, voor het geval je zo slim bent om oneindige loop te bouwen en dat soort zaken. Kans is erg groot dat de code die je in PHPMyAdmin invult, gaat uitvoeren langer duurt dan 30 seconden.

Verwijderd

Topicstarter
vergeten te vertellen: die heb ik al veranderd.

Verwijderd

Is het geen mogelijkheid om de query te splitsen!? PHPMyAdmin is niet echt de ideale tool voor het invoeren van veel gegevens.

Verwijderd

gebruik mysqlfront.de zie http://www.mysqlfront.de

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik blijf splitsen... maargoed, dan doe ik er wat langer over misschien?

dat programma is wel leuk, maar ik heb geen zin om andere poorten open te zetten. (de bestanden staan op een andere serverbak. dan vanwaar ik update)

btw 39.000 vind ik nogal veel om één voor één te doen. weet iemand een recente bug in phpmyadmin? de faq van phpmyadmin heb al doorgenomen: geen nieuwe dingen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 21:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor. toch gevonden

max limiet upload stond 0,2 mb te weinig. 8)7

r.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 21:49:
dat programma is wel leuk, maar ik heb geen zin om andere poorten open te zetten. (de bestanden staan op een andere serverbak. dan vanwaar ik update)
overigens een klein tipje voor de volgende keer, als je kan inloggen via ssh, maak daarmee een tunnel naar localhost:3306 en je kan via deze (secure) tunnel connecten met bijvoorbeeld mysqlfront zonder extra poorten open te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor de tip. zal zeker doen, had documentatie al doorgenomen.

d.
Pagina: 1