Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
En hoppa, daar komt het standaardlijstje weer 
• Koelpasta?
• Te veel/te weinig koelpasta?
• Koeler verkeerd om?
• Goede druk op de core?
• Airflow?
• Welk programma gebruikt? Of is het via het BIOS?
• BIOS update?
• Koelpasta?
• Te veel/te weinig koelpasta?
• Koeler verkeerd om?
• Goede druk op de core?
• Airflow?
• Welk programma gebruikt? Of is het via het BIOS?
• BIOS update?
Wat is je kast temperatuur, wat voor mobo heb je ?
Zit je koeler er wel goed op
Zit er coolpasta tussen je cpu en je koeler
Heb je niks overclockt
erik9287nl was me voor.
Zit je koeler er wel goed op
Zit er coolpasta tussen je cpu en je koeler
Heb je niks overclockt
erik9287nl was me voor.
[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 28-12-2003 21:21 . Reden: SHIT :) erik9287nl was me voor ]
Was het een boxed cooler?
Zo ja, platic'je niet laten zitten?
Zit je koeler er niet scheef op?
Zit er te veel of te weinig koelpasta op? Dun laagje is, Artic Silver 3 bijvoorbeeld, is genoeg.
Zo ja, platic'je niet laten zitten?
Zit je koeler er niet scheef op?
Zit er te veel of te weinig koelpasta op? Dun laagje is, Artic Silver 3 bijvoorbeeld, is genoeg.
Heb je systeem fans?
Welke heatsink gebruik je nu?
Welke heatsink gebruik je nu?
Domme vraag:
Maar je bent er zeker van dat je de koeler goed hebt geplaatst?
Sticker van de koeler afgehaald?
Wat voor MBO heb je ? (er zijn MBO's waarbij de temp sensor niet echt de waarheid zegt)
Waar lees je de temp af? (windows of bios?)
Maar je bent er zeker van dat je de koeler goed hebt geplaatst?
Sticker van de koeler afgehaald?
Wat voor MBO heb je ? (er zijn MBO's waarbij de temp sensor niet echt de waarheid zegt)
Waar lees je de temp af? (windows of bios?)
Ach ja..........
Yustme, ga met dat lijstje van erik9287nl aan de gang, want in je topicstart zie ik helemaal niets terug van wat er hoort te staan: wat je al gedaan hebt om het uit te zoeken, verdere specs, waar je die temp uitleest, of je al een herinstall van de koeler hebt gedaan, welke koeler je gebruikt, enzovoort. Dat zie je ook aan alle vragen die nu eerst gesteld worden, dat had voorkomen kunnen worden door een zo volledig mogelijke topicstart te maken.
Laat anders door iemand die het vaker heeft gedaan de koeler monteren, en kijk dan welke temp er wordt gemeld. In ieder geval voldoet een topicstart als deze niet aan de GoT forumwide etiquette, zeker aangaande de inhoud van topicstarts van deze soort, dus deze gaat dicht.
Laat anders door iemand die het vaker heeft gedaan de koeler monteren, en kijk dan welke temp er wordt gemeld. In ieder geval voldoet een topicstart als deze niet aan de GoT forumwide etiquette, zeker aangaande de inhoud van topicstarts van deze soort, dus deze gaat dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()