Ik ben bezig een website te maken waarin de structuur in de toekomst gaat groeien. Dat wil zeggen, er komen in de toekomst navigatie menu's bij met daaronder weer submenu's voor elk onderwerp.
Ik ben op zoek naar een HTML-editor waarbij:
1) het gemakkelijk is om (later) menu's en submenu's toe te voegen in de bestaande structuur, zonder de site opnieuw te hoeven opbouwen;
2) ook foto's gemakkelijk in te voegen zijn;
3) scripting ondersteund (PHP, MySQL, Javascript) wordt;
4) code coloring ondersteund wordt;
5) de bestanden van de site gemakkelijk herkendbaar zijn;
6) thema's gemakkelijk te wijzigen zijn.
Ik ben bekend met Namo WebEditor maar daarbij is het vrij lastig om op een duidelijke manier later menu's uit te breiden. Er zit een wizard in maar als je die aan je eigen wensen aanpast, wordt de bestandsstructuur al gauw vrij onoverzichtelijk.
Frontpage 2000 is ook een optie maar die vind ik niet zo fijn werken en heeft ook zijn gebreken.
Ik heb al een beetje rondgekeken maar tot nu toe niets gevonden.
Iemand een advies?
Ik ben op zoek naar een HTML-editor waarbij:
1) het gemakkelijk is om (later) menu's en submenu's toe te voegen in de bestaande structuur, zonder de site opnieuw te hoeven opbouwen;
2) ook foto's gemakkelijk in te voegen zijn;
3) scripting ondersteund (PHP, MySQL, Javascript) wordt;
4) code coloring ondersteund wordt;
5) de bestanden van de site gemakkelijk herkendbaar zijn;
6) thema's gemakkelijk te wijzigen zijn.
Ik ben bekend met Namo WebEditor maar daarbij is het vrij lastig om op een duidelijke manier later menu's uit te breiden. Er zit een wizard in maar als je die aan je eigen wensen aanpast, wordt de bestandsstructuur al gauw vrij onoverzichtelijk.
Frontpage 2000 is ook een optie maar die vind ik niet zo fijn werken en heeft ook zijn gebreken.
Ik heb al een beetje rondgekeken maar tot nu toe niets gevonden.
Iemand een advies?