Hoi iedereen
Ik heb een paar probleemtjes met het programma Lcars terminal. Zie http://www.lcars-terminal.net/ voor uitleg over het programma.
Ik heb nu versie 2 gekocht en geinstaleerd. Maar net als onder 1 krijg ik mijn mail niet werkend erin.
Volgens Piet (de maker van het programma) moet het gewoon werken. Ik heb hem namelijk een paar keer gemaild erover. (toen ik nog 1 had)
Ik heb ook in het forum daar gezocht. Engels lezen lukt me vrij goed maar schrijven niet. Vandaar dat ik daar geen vraag kan stellen.
Ik kan dus wel gewoon onder het programma outlook express opstarten. Maar dan zonder Lcars schil.
Lcars padd start netjes op maar niet met mijn mail.
Hij verwijst ook niet naar outlook. Outlook gebruik ik voor mijn ipaq.
Lcars, outlook en outlook express staan op C. De mail zelf staat op F.
En ik vind nergens een mogelijkheid om hem naar outlook express te verwijzen.
Wat dus gelijk het volgende probleem is. Ik kan helemaal geen programma,s meer aan de vrije knoppen toevoegen in de terminal.
In 1 deed je dat door ze toe te wijzen via Lcars security.
Dit kan ik oplossen door 2 weer te verwijderen en 1 weer te instaleren. Dan knoppen toewijzen en 1 weer te oninstaleren. (Dit geld dus niet voor de mail) Maar het moet toch makkelijker kunnen?.
Heb hier en bij mijn startpagina gezocht. (google) Niets gevonden.
Hoe los ik dit op?.
Ik draai nu win 2000 maar ook onder win XP kreeg ik het niet werkent
Ik heb een paar probleemtjes met het programma Lcars terminal. Zie http://www.lcars-terminal.net/ voor uitleg over het programma.
Ik heb nu versie 2 gekocht en geinstaleerd. Maar net als onder 1 krijg ik mijn mail niet werkend erin.
Volgens Piet (de maker van het programma) moet het gewoon werken. Ik heb hem namelijk een paar keer gemaild erover. (toen ik nog 1 had)
Ik heb ook in het forum daar gezocht. Engels lezen lukt me vrij goed maar schrijven niet. Vandaar dat ik daar geen vraag kan stellen.
Ik kan dus wel gewoon onder het programma outlook express opstarten. Maar dan zonder Lcars schil.
Lcars padd start netjes op maar niet met mijn mail.
Lcars, outlook en outlook express staan op C. De mail zelf staat op F.
En ik vind nergens een mogelijkheid om hem naar outlook express te verwijzen.
Wat dus gelijk het volgende probleem is. Ik kan helemaal geen programma,s meer aan de vrije knoppen toevoegen in de terminal.
In 1 deed je dat door ze toe te wijzen via Lcars security.
Dit kan ik oplossen door 2 weer te verwijderen en 1 weer te instaleren. Dan knoppen toewijzen en 1 weer te oninstaleren. (Dit geld dus niet voor de mail) Maar het moet toch makkelijker kunnen?.
Heb hier en bij mijn startpagina gezocht. (google) Niets gevonden.
Hoe los ik dit op?.
Ik draai nu win 2000 maar ook onder win XP kreeg ik het niet werkent
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.