Toon posts:

Diamond Viper V770 geschikt voor msi 848p

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor iemand zijn systeem upgraden. Aangezien deze persoon geen zware
3d toepassingen gebruikt wilde hij perse zijn oude videokaart een diamond Viper v770 blijven gebruiken. Ik heb als nieuw mobo een msi 848p aangeschaft. Nu zag ik op een ander mobo van msi (de 848pe geloof ik) een sticker op de agp slot zitten met de tekst dat er uitsluitend 1,5 volt agp kaarten mogen worden gebruikt. Doe je dit niet dan zou er schade aan het mobo kunnen ontstaan.

Weet iemand of dit ook geldt voor de 848p en of deze videokaart daar aan voldoet? Op internet heb ik niet de info kunnen vinden die ik zocht.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
Ik had er ook een tijdje geleden ene topic over gestart (die ik helaas niet weer kan vinden). Daarin vroeg ik dus ook of ik dat zo kon overzetten.
als reactie kreeg ik mooi plaatje van mogelijke combinaties.

Maar probeer maar eens: bij mij zat een streepje in het slot op ene heel andere plek dan dat er een gleufje in de videokaart zat ;) :P
Maw: een 3V zal waarschijnlijk sowieso niet op een 1,5V passen.

Nieuwere AGP kaarten kiezen automatisch het juiste voltage wat meestal 1,5V zal zijn tegenwoordig.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

JeroenM_tbs schreef op 28 december 2003 @ 20:28:
Ik had er ook een tijdje geleden ene topic over gestart (die ik helaas niet weer kan vinden). Daarin vroeg ik dus ook of ik dat zo kon overzetten.
als reactie kreeg ik mooi plaatje van mogelijke combinaties.

Maar probeer maar eens: bij mij zat een streepje in het slot op ene heel andere plek dan dat er een gleufje in de videokaart zat ;) :P
Maw: een 3V zal waarschijnlijk sowieso niet op een 1,5V passen.

Nieuwere AGP kaarten kiezen automatisch het juiste voltage wat meestal 1,5V zal zijn tegenwoordig.
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/VB/AGP_voltages.gif

Uit de V&B Faq :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
tnx met dit plaatje kom ik er wel uit

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
@FastBunny:
Exact! Dat plaatje bedoelde ik ;) :P