Toon posts:

[XP] USB werkt niet meer op a7n8x deluxe?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

De pc die ik heb heb ik al enkele maanden loopt stabiel niks mis mee, nu moest ik mijn pc formateren door dat deze te vervuild was van allerlei proggy's. Ok geen probleem al honderden keren gedaan.
Eenmaal als windows xp pro setup begint werk mijn usb muis niet. (vond ik al raar want ik hem al enkele keren geformateerd en dat ging altijd.)
Eenmaal in windows werkt er niks op usb zelf geen kaartenlezer?
Ok hergeformateerd terug hetzelfde probleem.
alle drivers zijn geinstalleerd en ook sp1,
Geen usb :( Op geen enkel van de 6 poorten
Normaal moet je geen drivers instaleren voor mijn muis, en werkt ze ook tijdens windows xp setup maar nu niet meer.
Het is ook dezelfde windows setup cd. Aan de hardware is ook niks verandert.
Bios is ook niks veranders, bios reset helpt ook niet

ik denk zelf dat er iets mis moet zijn met mijn mobo
want heb al verschillende computer uitgerust met dit mobo en nog geen problemen gehad met dit

asus a7n8x deluxe bios 1007
2500 xp
sata 120 gb 8mb
ati 9700 pro
logitech mouse man

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je denkt dat dit probleem ligt bij je hardware - waarom post je het dan in Windows Operated Systems ? :)

Verder - welkom op GoT :) Ik pas nog heel eventjes je topic titel aan zodat het conform de WOS Policy is (deze kan je bovenaan het forum vinden).

Als je in de Device Manager (Apparaten beheer) kijkt - staan daar de USB Hub en dergelijke wel bij als geliste apparaten ?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 13:38

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb je in je bios USB Emulation o.i.d aanstaan of niet? Zo niet, zou je dat eens aan kunnen zetten? Onder installatie van Windows XP heeft hij een bijna dos support nodig, later gebruikt hij de normale windows aansturing...

https://powershellisfun.com