Ik zit met het volgende probleem:
De pc die ik heb heb ik al enkele maanden loopt stabiel niks mis mee, nu moest ik mijn pc formateren door dat deze te vervuild was van allerlei proggy's. Ok geen probleem al honderden keren gedaan.
Eenmaal als windows xp pro setup begint werk mijn usb muis niet. (vond ik al raar want ik hem al enkele keren geformateerd en dat ging altijd.)
Eenmaal in windows werkt er niks op usb zelf geen kaartenlezer?
Ok hergeformateerd terug hetzelfde probleem.
alle drivers zijn geinstalleerd en ook sp1,
Geen usb
Op geen enkel van de 6 poorten
Normaal moet je geen drivers instaleren voor mijn muis, en werkt ze ook tijdens windows xp setup maar nu niet meer.
Het is ook dezelfde windows setup cd. Aan de hardware is ook niks verandert.
Bios is ook niks veranders, bios reset helpt ook niet
ik denk zelf dat er iets mis moet zijn met mijn mobo
want heb al verschillende computer uitgerust met dit mobo en nog geen problemen gehad met dit
asus a7n8x deluxe bios 1007
2500 xp
sata 120 gb 8mb
ati 9700 pro
logitech mouse man
De pc die ik heb heb ik al enkele maanden loopt stabiel niks mis mee, nu moest ik mijn pc formateren door dat deze te vervuild was van allerlei proggy's. Ok geen probleem al honderden keren gedaan.
Eenmaal als windows xp pro setup begint werk mijn usb muis niet. (vond ik al raar want ik hem al enkele keren geformateerd en dat ging altijd.)
Eenmaal in windows werkt er niks op usb zelf geen kaartenlezer?
Ok hergeformateerd terug hetzelfde probleem.
alle drivers zijn geinstalleerd en ook sp1,
Geen usb
Normaal moet je geen drivers instaleren voor mijn muis, en werkt ze ook tijdens windows xp setup maar nu niet meer.
Het is ook dezelfde windows setup cd. Aan de hardware is ook niks verandert.
Bios is ook niks veranders, bios reset helpt ook niet
ik denk zelf dat er iets mis moet zijn met mijn mobo
want heb al verschillende computer uitgerust met dit mobo en nog geen problemen gehad met dit
asus a7n8x deluxe bios 1007
2500 xp
sata 120 gb 8mb
ati 9700 pro
logitech mouse man