Toon posts:

Debian Woody - kernel update

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus bezig om een L2TP verbinding(casema moterola) te maken met mijn Debian Woody server. Waarschijnlijk heb ik kernel 2.2.20 en moet het minimaal 2.4 zijn om de software goed te laten draaien.

nu werd mijn vorige post opslot gegooid met de melding dat ik daar en daar maar moest kijken en dat het heel eenvoudig was om de kernel informatie te vinden en om hem zelf te compileren.

Nu is het probleem dat ik net weet hoe ik debian moet installeren en het echt hocuspocus is om de kernel te compileren. de desbetreffende topics zijn ook abracadabra voor mij wat dat aangaat. Verder kom ik besntanden tegwen van kernel 2.6 en 2.4 waarvan en sommige 37mb zijn en andere maar 2mb(hier staat patch voor).

kan iemand deze leek helpen en wat ligt in dit donkere bos toveren?

Verwijderd

-never mind: niet goed gelezen-

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 19:32 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 19:29:

Nu is het probleem dat ik net weet hoe ik debian moet installeren en het echt hocuspocus is om de kernel te compileren. de desbetreffende topics zijn ook abracadabra voor mij wat dat aangaat. Verder kom ik besntanden tegwen van kernel 2.6 en 2.4 waarvan en sommige 37mb zijn en andere maar 2mb(hier staat patch voor).
Op www.debian.org staat een uitleg hoe je bij de installatie kunt kiezen voor een 2.4 kernel, en er zijn zat howto's om een kernel te compilen, verder is het niet de bedoeling om zonder overleg zomaar een nieuw topic te openen als je vorige dicht is.

Dit topic is gesloten.