Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een loox 600, met ppc 2002 en org V202 bios, ik was tetris aan het spelen toen er plots een ballon met batterij op kwam, dus ik dacht ik zal hem afleggen en opladen zodat ik dan later direct kan doorspelen, toen hij opgeladen was leg ik hem terug aan met mijn zelfde tetris spel enz... maar hij was totaal vastgelopen, hij wou niet meer af kon niets meer doen en de verlichting bleef aan, dus ik dacht ik zal hem ong 2 uur met rust laten en aan de adapter opnieuw koppelen, toen was hij nog niet los geraakt dus heb ik een harde reset uitgevoerd maar dan verschijnt enkel het loox 600 logo en wil hij ppc 2002 niet meer opstarten dus er verschijnt enkel (zonder verlichting) een figuur met de loox 600 maar hij gaat niet verder naar het kalibreren van de muis enz....

help :(

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:39
Voeg aub wat alinea's, hoofdletters en punten toe ... Dat maakt het allemaal wat leesbaarder.

-

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

battery drain.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
batterij kan het niet zijn, aangezien ik deze eens volledig opgeladen heb.

normaal moet de harde reset toch ook met adapter plug werken?

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
softreset

zo niet
hard reset

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
nope
beide werken niet

als ik de hard reset doe dan blijft gij op die foto met de loox staan

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:53

mace

Sapere Aude

ik ken dit ding niet, maar kan de batterij er uit? probeer dat anders eens

Verwijderd

Topicstarter
nope batterij kan er niet uit,
dus het enigste wat ik op het scherm kan krijgen door een harde reset is de figuur van de loox 600 (niet verlicht) normaal gaat hij daar direct over naar ppc2002 voor callibratie enz...

• elgringo
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 22:50:
nope
beide werken niet

als ik de hard reset doe dan blijft gij op die foto met de loox staan
lijkt me sterk dat hard reset niet werkt. hard reset is meestal niet eenvoudig uit te voeren en heeft tot gevolg dat je gehele loox naar fabriks instellingen komt.

Verwijderd

Topicstarter
YES!
de pda doet het weer, ik heb simpelweg de firmware upgedate van V202 naar V202 :) wat raar is dat gij dus wou updaten als de firmware reeds V202 was. maarja belangrijkste is dat gij weer werkt .

bedankt voor de replays

ps:harde reset bij de loox is een schakelaar onderaan die tamelijk makkelijk te verschuiven is.

• elgringo
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 16:03:
YES!
de pda doet het weer, ik heb simpelweg de firmware upgedate van V202 naar V202 :) wat raar is dat gij dus wou updaten als de firmware reeds V202 was. maarja belangrijkste is dat gij weer werkt .

bedankt voor de replays

ps:harde reset bij de loox is een schakelaar onderaan die tamelijk makkelijk te verschuiven is.
soft reset zit aan de zijkant en de hard reset onder de batterij, beide werkte niet?

Verwijderd

Topicstarter
nope beide werkten niet, maar na flash update deed ie het weer

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

JoeBlack2k

I Love Hilary

doet ie het nu weer ofniet ?

anders ff batterij eruit.. anders gewoon bellen :S

Hilary Duff 4-Life