Ben ik weer. Zucht. Ik heb een Abit KT7RAID met die leuke VIA USB controllertjes. Die baggerdingen willen dus absoluut niet werken onder windows.
Mijn systeem:
Abit KT7 RAID
384MB RAM
2X 45GB IBM
DV300 firewire/scsi met QAtlasIV
G85 moet aan de USB poort (maar wil niet)
SBlive5.1
DVD105s pioneer, plex 10/12/32x burner
Het volgende:
Ik heb fijn mijn hele leuke systeem geinstalleerd. Ik wil mijn G85 eraan hangen, netjes installatie procedure gevolgd. Netjes USB filter driver & AMD/VIA update voor MSwindows98SE geinstalleerd. Ik opnieuw opstarten: BANG! HANGEN!
Ik de G85 maar uitzetten, om zo in windows te komen. En ja, jippie het werkt.
Ik hoorde dat er allerlei problemen met de SBlive en de USB controller waren, dus heb ik deze er maar in z'n geheel uitgesloopt. Helaas, zonder effect. Ik kan nu wel windows inkomen, maar na een seconde of 15 daarin te zitten, spuugt ie wat BSOD's uit, en reboot KEIHARD. Het enige wat ik kan doen om dit alles te voorkomen is de OfficeJet niet aanzetten als ik windows in ga. Als ik 'em aanzet terwijl ik in windows zit (hot) gaat ie OF hangen, OF keihard rebooten.
Je begrijpt dat ik helemaal de &*(%&*#@% van die &*%#(&#*() VIA USB chipset aan het krijgen ben
kots en dat ik graag een oplossing zie. Zijn er mensen met een soortgelijke config die het wel aan de praat hebben gekregen? O ja, aan de paralelle poort hangen is geen optie, want daar moet m'n laser al aankomen.
Mijn systeem:
Abit KT7 RAID
384MB RAM
2X 45GB IBM
DV300 firewire/scsi met QAtlasIV
G85 moet aan de USB poort (maar wil niet)
SBlive5.1
DVD105s pioneer, plex 10/12/32x burner
Het volgende:
Ik heb fijn mijn hele leuke systeem geinstalleerd. Ik wil mijn G85 eraan hangen, netjes installatie procedure gevolgd. Netjes USB filter driver & AMD/VIA update voor MSwindows98SE geinstalleerd. Ik opnieuw opstarten: BANG! HANGEN!
Ik de G85 maar uitzetten, om zo in windows te komen. En ja, jippie het werkt.
Ik hoorde dat er allerlei problemen met de SBlive en de USB controller waren, dus heb ik deze er maar in z'n geheel uitgesloopt. Helaas, zonder effect. Ik kan nu wel windows inkomen, maar na een seconde of 15 daarin te zitten, spuugt ie wat BSOD's uit, en reboot KEIHARD. Het enige wat ik kan doen om dit alles te voorkomen is de OfficeJet niet aanzetten als ik windows in ga. Als ik 'em aanzet terwijl ik in windows zit (hot) gaat ie OF hangen, OF keihard rebooten.
Je begrijpt dat ik helemaal de &*(%&*#@% van die &*%#(&#*() VIA USB chipset aan het krijgen ben
You can't have everything. Where would you put it?