hallo,
eindelijk heb ik dan mijn kerstgeld binnen en kan ik mijn pc upgraden
ik ben nu al een aardige tijd aan het onderzoeken geweest en ik heb volgens mij wel een aardig systeempje ervan gemaakt:
Coolermaster Aero 7 light Ext Speed Control, Upto XP3200
Q-Tec 350 Watt Low Noise Voeding
www.comptechworld.nl
AMD Athlon XP 2600+ tray 333mhz
Asus A9600XT/TVD/128 ATI 9600XT/ 128Mb/ TV OUT / DVI / VID IN
Abit NF7 AMD Nforce2 / 8x AGP/ lan /usb 2.0
2x 256mb DDR Kingston KVR400X64C3/256 | PC400
allemaal bij www.pcglobe.nl
verder heb ik nog een 10.8gb maxtor u-dma (is weinig maar volgend jaar
komt er een nieuwe harde schijf) en een 40x asus cdrom speler uit mijn oude computer die ik erbij doe.
het probleem is nu dat als ik zoiets als dit samenstel ik me er helemaal op stort en dan denk ik altijd dat het helemaal goed is, maar als ik het dan in huis heb dan blijkt er toch weer wat fout te zijn. De vorige keer heb ik mijn computer tot 11 keer toe terug moeten brengen. Dit wil ik niet weer meemaken en ik wil jullie dus vragen of jullie het misschien even voor mij kunnen checken.
heel erg bedankt,
en keep up the good work
eindelijk heb ik dan mijn kerstgeld binnen en kan ik mijn pc upgraden
ik ben nu al een aardige tijd aan het onderzoeken geweest en ik heb volgens mij wel een aardig systeempje ervan gemaakt:
Coolermaster Aero 7 light Ext Speed Control, Upto XP3200
Q-Tec 350 Watt Low Noise Voeding
www.comptechworld.nl
AMD Athlon XP 2600+ tray 333mhz
Asus A9600XT/TVD/128 ATI 9600XT/ 128Mb/ TV OUT / DVI / VID IN
Abit NF7 AMD Nforce2 / 8x AGP/ lan /usb 2.0
2x 256mb DDR Kingston KVR400X64C3/256 | PC400
allemaal bij www.pcglobe.nl
verder heb ik nog een 10.8gb maxtor u-dma (is weinig maar volgend jaar
het probleem is nu dat als ik zoiets als dit samenstel ik me er helemaal op stort en dan denk ik altijd dat het helemaal goed is, maar als ik het dan in huis heb dan blijkt er toch weer wat fout te zijn. De vorige keer heb ik mijn computer tot 11 keer toe terug moeten brengen. Dit wil ik niet weer meemaken en ik wil jullie dus vragen of jullie het misschien even voor mij kunnen checken.
heel erg bedankt,
en keep up the good work