Toon posts:

Home Electronics DVD recorder HEDVDR960

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren bij Megapool een dvd recorder gekocht. Merk Home Electronics type HEDVDR960.
Werkt prima, behalve een ding, ik krijg het niet voor elkaar om + en - kanalen van de kabel in de tuner te programmeren.
De handleiding rept er verder met geen woord over.
Weet iemand wat voor ding dit eigenlijk is, kan niks op internet vinden.
Deze recorder is ook bij Blokker te koop.
Een afbeelding is te vinden op : http://www.blokker.nl/shop/Afbeeldingen/medium/1725116.jpg

Verwijderd

Beste Florint,

Ook wij hebben 3 dagen lopen zoeken, zuchten en schelden. Want je denkt natuurlijk dat het aan jou ligt. Terug naar Blokker geweest, ze hadden daar al meerdere klachten over gekregen, enfin daar kregen we het telefoonnr van de
fa Boxfoort, ik denk de distribiteur van Home Electronics . tel. 0800-1976.

Wij krijgen nu een programma per post opgestuurd wat we moeten installeren en dan kunnen we handmatig de kanalen zoeken die de DVD recorder niet automatisch kan oppikken. Wij wachten dus in spanning af.
Bij ons vond hij er 17 van de 34.

Ik heb gisteren (5-1 ) gebeld en hoop dat dit pakketje uitkomst biedt anders gaat dat ding linea recta terug naar Blokker.

Groeten.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:22

-ET-

Phone Home

zie ook dit topic

Verwijderd

Ik denk dat het handig en overzichtelijk is als we het centraal houden in het topic hierboven genoemd. Je mag het daar gerust nog eens opnieuw aankaarten. :)

Dit topic is gesloten.