Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[REQ] Reply-notifier

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:46

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
chemmie Afbeeldingslocatie: http://www.vietcong.nl/templates/culture/smilies/spongebob.gif

* Thijsmans is af en toe een beetje vergeetachtig, dan post ik iets in een topic, denk ik 'moet ik later nog eens terugkomen om replies te checken' en dan vergeet ik dat. Nou dacht ik aan een reply-notifier per email, icq of PM.

Of heb ik dit nou al gezien in 1.9-beta en is dat al geimplenteerd maar uitgezet?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

eeuuh, :?

reply-notificatie bestaat wel, maar staat uit @ GoT om begrijpelijke redenen (te veel users)

[ Voor 54% gewijzigd door crisp op 28-12-2003 18:26 ]

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Kan je jezelf niet gewoon aanleren om zo'n topic in je Bookmarks te zetten? Of maak desnoods gebruik van de todoknop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/bookmark-todo.gif) :)
edit:
Hmm, todo-plaatje zoeken kostte bij mij wat meer tijd dan bij crisp :+

[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 28-12-2003 18:27 ]

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

crisp schreef op 28 december 2003 @ 18:25:
eeuuh, [img]"images/icons/bookmark-todo.gif"[/img] :?
mja, dat is niet heel erg handig, aangezien deze helemaal aan het eind van de bookmark list komen te staan.... (bij mij dus op pagina 2 :X)

overigens gok ik dat er in React wel een notify functie zit alleen vanwege load ofzo uit staat hier :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op 28 december 2003 @ 18:26:
[...]

mja, dat is niet heel erg handig, aangezien deze helemaal aan het eind van de bookmark list komen te staan.... (bij mij dus op pagina 2 :X)
er is al een FR om je bookmarks handiger in te kunnen delen ;)
overigens gok ik dat er in React wel een notify functie zit alleen vanwege load ofzo uit staat hier :)
inderdaad :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.