Toon posts:

Avondje Freestylen: Dj programmatje voor pc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mense,

Ik ga met een paar virendje een avondje freestylen. Nu is mij aangewezen om wat instrumentale nummertjes te draaien waar mensen op kunnen rymen..

Ik vroeg me af of er een programmatje is waar je beats over alkaar heen kan draaien en bijvoorbeeld op kan scratsen? Het zou leuk zijn als er wat van dat soort dj functies op zouden zitten..

bestaan er van deze /freeware/shareware programma's? Misschien even een urlelletje opgeven ;)

Misschien kan iemand me ook nog helpen waar ik goede instrumentale freestyle beats op kan vinden met een dikke flow naast het progje ;) ?

bedankt :)

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:25
Misschien moet je ff zoeken hier. Dit topic al gezien:
DJ Software

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Hoi:)
ik ben hier niet echt bekend mee, maar je zou kunnen kijken op winamp.com of er nog leuke plug-ins voor zijn. Het zou mogelijk zijn, aangezien er zelfs spelletjes voor bestaan!!

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
ik kwam toevallig weer eens op downlaod.com en daar vond ik een leuke gratis tool wat ik niet van download.com gewend ben :D

Weet eimand van jullie ook nog een leuk programmatje om live microfoon weer te laten geven op de boxen? dus: je praat in de microfoon en het versterkt direct door de boxen..

iemand?

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:20
Traktor DJ Studio denk ik... Moet je wel zelf de muziek erbij zoeken...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:25
RobertJ schreef op 28 december 2003 @ 20:23:
Traktor DJ Studio denk ik... Moet je wel zelf de muziek erbij zoeken...
Ik gebruik ook traktor maar volgensmij is dat geen shareware. Traktor is een erg goed en lekker programma om mee te werken vind ik. Scratchen kan ie ook goed. info @ www.traktordj.com

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 20:18:
ik kwam toevallig weer eens op downlaod.com en daar vond ik een leuke gratis tool wat ik niet van download.com gewend ben :D
Wat dan? <-- altijd leuk voor anderen met dezelfde vraag wanneer ze de search goed gebruiken ;)
Weet eimand van jullie ook nog een leuk programmatje om live microfoon weer te laten geven op de boxen? dus: je praat in de microfoon en het versterkt direct door de boxen..
Gewoon de ouderwetse soundrecorder doet dat toch al goed? Als je een duplex soundcard hebt 'natuurlijk'.

Maar check dus even
DJ Software
How to become a Dj... deel VIII
enzo: er is hier al heeel veel over gediscussieerd op GoT - check ook vooral AV even :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
Eeehm als het maar voor 1 avondje is kan ik je OTS Turntables aanraden! (is namelijk een trial versie van 31 dagen) Je krijgt wel elke 3 minuten een pop up-je ofje geen help wilt van DJ OTs, maar ik zelf ben zeer te vreden over dit programma. Je hebt twee tafels waar je heel gemakkelijk kan scrathen en andere instellingen doen. Meer info @ www.Otsturntables.com

Foto;
Afbeeldingslocatie: http://www.otsturntables.com/gfx/scnshot-otstt-300.jpg
Pagina: 1