Ik kreeg gister het nieuwe Microsoft.net magazine in de bus en las daarin een leuk stuk over diverse starterskits die gratis beschikbaar zijn op www.asp.net.
Dus ik denk, dat is leuk en ga ik eens uitproberen. Dat valt me dus ff tegen.
Wat ik heb begrepen en heb gedaan is het volgende:
- de laatste versie van het .NET framework geinstalleerd
- MSDE geinstalleerd (i.p.v. SQL server, maar ik kan er nergens op mijn computer iets over terug vinden, ik was in de veronderstelling dat het een database was, dus zou ik er toch ergens iets van moeten kunnen terug vinden? en *.exe bestandje ofzo?)
- toen de commerce starterskit gedonwload en geinstalleerd, maar hierin moest ik dus mijn database opgeven en kon ik alleen maar kiezen voor een SQL server database en niet voor de hiervoor genoemde MSDE database.
Dus ik denk, dat is leuk en ga ik eens uitproberen. Dat valt me dus ff tegen.
Wat ik heb begrepen en heb gedaan is het volgende:
- de laatste versie van het .NET framework geinstalleerd
- MSDE geinstalleerd (i.p.v. SQL server, maar ik kan er nergens op mijn computer iets over terug vinden, ik was in de veronderstelling dat het een database was, dus zou ik er toch ergens iets van moeten kunnen terug vinden? en *.exe bestandje ofzo?)
- toen de commerce starterskit gedonwload en geinstalleerd, maar hierin moest ik dus mijn database opgeven en kon ik alleen maar kiezen voor een SQL server database en niet voor de hiervoor genoemde MSDE database.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P