Toon posts:

Vraag over DVD speler plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een Pioneer DV-360 gekocht en ben er heel erg tevreden over. Maar nu vroeg ik me iets af over het plaatsen van de DVD speler. Het is een beetje een rare vraag :P , maar ja stond niet in 't boekje en heb het hier of ergens anders ook niet kunnen vinden.

De DVDspeler staat nu helemaal vrij, maar ik wil er eigenlijk m'n Gamecube opzetten vanwege ruimte gebrek. Aangezien de DVDspeler nogal dun is vraag ik me af of de behuizing wel berekend is om er iets bovenop te zetten.

En mag dat zowiezo wel iets bovenop je DVDspeler zetten?

Graag jullie advies, ervaringen. :)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-02 16:59

megaleo

Special member

Lijkt me niet echt handig om te doen.
Dat ding wordt haast zo warm dat je er een ei op kan bakken.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zolang de behuizing niet inzakt kan je er best wel wat opzetten. Een DVD speler is toch 90% leeg tegenwoordig. Let wel op dat je geen ventilatieopeningen afdekt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
En mag dat zowiezo wel iets bovenop je DVDspeler zetten?
Natuurlijk. :)
Zolang het maar niet te zwaar is en je (zoals gezegd) geen ventilatiegaten afdekt.
De meeste spelers hebben intern wel wat ondersteuning zodat de boel niet indeukt.

Een gamecube weegt bovendien ook weinig dus het kan best volgens mij.

Senile! Senile Oekaki

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een GameCube lijkt me niet zo zwaar dat hij door een DVD speler heen zakt, lijkt me dus geen probleem, ik zou hem alleen zover mogelijk van de roosters af proberen te houden, een DVD speler wil nog wel 's warm worden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:22

-ET-

Phone Home

Ik heb de pioneer DV 350-s en daar heb ik al een jaar een xbox opstaan en zelfs een printer heb ik er op gehad. Helemaal geen probleem. Kan prima

Verwijderd

Het lijkt mij ook geen enkel probleem, alleen lijkt het me wel verstandig wanneer die gamecube een X aantal kilo's weegt iets anders eronder te plaatsen. Een plankje wat evenbreed is als de dvd speler. Componenten zijn iig gemaakt om te stapelen alleen houd er rekening mee dat dit eigenlijk altijd in de hoeken gebeurd vandaar mijn redenering.

Een dvd speler kan wanneer je er iets op zet wel doorzakken als dit precies in het midden gebeurd, waar meestal geen ondersteuning zit. Even iets eronder en het staat als een huis.

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 02:17

guidooo

Amd-64 ownage

Mijn katten liggen of zitten gewoon op mjin dvdtje, die zijn 4-6 kg en dat geeft geen probleem :)

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb er dit op staan, zo'n kleine cube zal dus geen problemen opleveren ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tele op 30-12-2003 09:46 ]

Verwijderd

Waar zitten die roosters dan bij een DVD-speler waar jullie het allemaal over hebben?

Volgens mij zijn van de bovenkant mooi afgesloten met een dicht stuk metaal en hebben itt versterkers geen ventilatie openingen. Maw, het kan geen kwaad. :)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:38

samo

yo/wassup

Tele schreef op 30 december 2003 @ 09:46:
Ik heb er dit op staan, zo'n kleine cube zal dus geen problemen opleveren ;)
Ja maar al die apparaten steunen op de hoeken van de onderliggende apparaten, dus die ondergrond is zeker stevig. Als je hetzelfde gewicht in het midden zet, heb je meer kans dat er iets mis gaat...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Pagina: 1