Toon posts:

Temperatuur meters Xenon TC CW P4 kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Xenon TC CW P4 kast, daarin zitten 3 temp. meters: cpu, hdd en systeem.
Weet iemand waar ik die van de CPU en HDD moet stoppen, zit geen handleiding bij of zo en kan er niets over vinden.
Iemand ervaring hiermee, waar deze moeten komen

thanx

Verwijderd

Topicstarter
niemand een antwoord?

Verwijderd

leuk he die kasten :)
ik heb er ook 1, ik heb hem gewoon ergens neer gezet. ik wist ook niet hoe en waar ze moesten.

Verwijderd

Topicstarter
maar zie je dan wel de temp op de meter ik zie alleen het rode lampje branden en that's it :(

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-05 09:53
meschien te temp sensors doen waar ze horen ??? het is maar een tip hoor , wat je erdoet moet je zelf weten L:D

Verwijderd

Ook ik heb een vraagje over die temp sensoren (of iig iets wat daar mee samen hangt).

Sinds enige dagen heb ik ook zo´n Xenon TC kast.

Ik heb de sensoren geplaatst en die werken ok. Nu is mij al 2 keer overkomen dat er een soort van alarm geluidje klinkt en het rode (rechtse) lampje brandt!!!

Ik zie echter geen enkele mogelijkheid te achterhalen hoe dat komt (en of dat in te stellen is)

Het is een beetje een veemd geval want ik zie geen enkele reden waarom dat alarm afgaat (sterker nog: ik wist niet eens dat dat erin zat!)

Heeft iemand dit ook al eens gehad of hiervan gehoord? En weet hoe ik dit kan controleren cq wijzigen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 13:26 ]

Verwijderd

Even een schopje.............
Pagina: 1