Toon posts:

Hangprobleem op hetzelfde punt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem, namelijk mijn systeem blijft alsmaar hangen wanneer ik mijn PC wil starten, hij blijft hangen voordat dat balkje verschijnt met daarboven het Windows XP logo. Wanneer ik dan op de reset knop druk dan gaat alles goed dan word wel gevraagd hoe ik wil starten dan kies ik voor de optie windows normaal te starten, dan start deze goed door maarja dat is gewoon heel irritant om elke keer deze handeling uit te voeren.

Ik heb zowat alles nagekeken en het systeem zo kaal mogelijk gestart maar dat mocht niet baten.

Systeem:
Chaintech 7NJS Ultra ZENITH
AMD XP2800+
Twinmos PC3200 256mb
S-ata WesternDigital Caviar WD1200JD
GF2 gts
Soundblaster Audigy
Nec 1300A

Ik heb de nieuwste bios en alle actueelste drivers.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 17:13 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen? Je geeft niet aan wat je precies al hebt nagekeken (geheugen getest? etc.) :)
Ik neem aan dat jouw definitie van kaal betekend enkel met HD, VGA, geheugen, processor opstarten.

offtopic:
Kicken mag je pas na 24 uur doen als er nog niemand heeft gereageerd. Doe je dit eerder dan lijkt het zo opdringerig ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
RoelT, het is _niet_ de bedoeling dat je een topic op zo'n zinloze manier binnen slechts twee uurtjes kickt. Hiervoor wachten we 24 uur; check de faq (anders blijft iedereen aan het kicken)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]SmartDoDo schreef op 28 december 2003 @ 19:33:
Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen? Je geeft niet aan wat je precies al hebt nagekeken (geheugen getest? etc.) :)
Ik neem aan dat jouw definitie van kaal betekend enkel met HD, VGA, geheugen, processor opstarten.

De "hangen en opstartproblemen FAQ" heb ik al doorlopen, ik heb idd het systeem enkel met HD, VGA, geheugen en processor gestart. Mijn geheugen heb ik idd nog niet getest.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 10:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
MB is gelukkig niet defect, alleen ben ik erachter gekomen dat mijn PC gewoon doorstart maar daar gaat eerst een minuut of 3 over heen zonder enige HD activiteit.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 10:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig is mijn boot probleem verholpen. Mijn CBOX was de boosdoender.
Pagina: 1