Ik heb Windows98 en sinds kort heb ik Internet Explorer 6.0 geinstalleerd (ter vervanging van IE5.5). Sindsdien kan ik niet meer downloaden van Tucows. Op ALLE ANDERE download sites die ik bezoek, heb ik dit probleem niet.
Als ik met de linker muisknop op de download-link klik, zie ik linksonder in de statusbalk de volgende tekst "Bezig verbinding te maken met website: 127.0.0.1", maar er gebeurt verder niets. Het gebruikelijke download-venster, waar je kunt kiezen tussen "openen" of "opslaan", verschijnt niet.
Als ik met de rechter muisknop op de download-link klik en kies voor "Doel opslaan als", dan mag ik een HTML-bestand opslaan. Bijvoorbeeld 2936049_95468.htm als ik voor Ad-aware kies.
Ik heb meerdere Tucows sites bezocht, allen met hetzelfde resultaat (tucows.planet.nl, tucows.xs4all.nl, www.tucows.com).
Zoals gezegd op andere download sites heb ik dit probleem niet!!!
Het volgende heb ik al geprobeerd (zonder resultaat):
-Tijdelijke internet bestanden en Cookies verwijderd
-Historie bestanden verwijderd
-IE-plugins verwijderd
-WindowsUpdate gedraaid
-PopUp-stopper uitgeschakeld
-FireWall (ZoneAlarm) uitgeschakeld
-Beveiliging van de Verbinding op "Laag gezet"
-Beveiliging van de Privacy op "Laag gezet"
-VirusScanner (Norton) uitgeschakeld.
Heeft iemand enig idee .... ??
Als ik met de linker muisknop op de download-link klik, zie ik linksonder in de statusbalk de volgende tekst "Bezig verbinding te maken met website: 127.0.0.1", maar er gebeurt verder niets. Het gebruikelijke download-venster, waar je kunt kiezen tussen "openen" of "opslaan", verschijnt niet.
Als ik met de rechter muisknop op de download-link klik en kies voor "Doel opslaan als", dan mag ik een HTML-bestand opslaan. Bijvoorbeeld 2936049_95468.htm als ik voor Ad-aware kies.
Ik heb meerdere Tucows sites bezocht, allen met hetzelfde resultaat (tucows.planet.nl, tucows.xs4all.nl, www.tucows.com).
Zoals gezegd op andere download sites heb ik dit probleem niet!!!
Het volgende heb ik al geprobeerd (zonder resultaat):
-Tijdelijke internet bestanden en Cookies verwijderd
-Historie bestanden verwijderd
-IE-plugins verwijderd
-WindowsUpdate gedraaid
-PopUp-stopper uitgeschakeld
-FireWall (ZoneAlarm) uitgeschakeld
-Beveiliging van de Verbinding op "Laag gezet"
-Beveiliging van de Privacy op "Laag gezet"
-VirusScanner (Norton) uitgeschakeld.
Heeft iemand enig idee .... ??