Voor het roteren van mijn foto's van mijn digicam gebruik ik gewoon de functie 90 graden draaien in Windows XP. Normaal gesproken wordt de foto niet gecomprimeerd, maar nu had ik blijkbaar dusdanig grote foto's dat Windows een melding gaf dat ze wel werden gecomprimeerd (vreemd, nog nooit gehad, maar heb nu ook 5MP foto's, misschien heeft het ermee te maken...).
Niet de bedoeling, maar heb per ongeluk aangevinkt 'deze melding niet meer weergeven'. Dat is niet handig, want nu moet ik elke keer kijken of de bestandsgrootte niet is aangepast
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze melding wel weer wordt getoond en met welk programma kan ik foto's draaien zonder ze weer te hoeven opslaan (waardoor de JPEG compressie er nog een keer overheen gaat)???
Niet de bedoeling, maar heb per ongeluk aangevinkt 'deze melding niet meer weergeven'. Dat is niet handig, want nu moet ik elke keer kijken of de bestandsgrootte niet is aangepast
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze melding wel weer wordt getoond en met welk programma kan ik foto's draaien zonder ze weer te hoeven opslaan (waardoor de JPEG compressie er nog een keer overheen gaat)???
[ Voor 13% gewijzigd door snarf op 28-12-2003 16:15 ]