Ik had vorige maand een Geforce FX 5200 gekocht van Club3D (ja ok niet de beste keus).
Toen had ik maar me PC geformatteerd en XP erop gezet.
Hij start natuurlijk normaal op..
Maar natuurlijk moet ik ook de nVidia drivers erop zetten om te kunnen gamen enzo.
Sinds ik dat heb geinstalleerd krijg ik bij het opstarten van XP het probleem dat me beeld eventjes uitvalt en weer aan gaat.
Net alsof hij van resolutie switched.
Dat duurt 1seconde ofzo dat het beeld zwart is en daarna loopt alles weer goed.
Dit gebeurd wanneer ik in Windows ben en rechtsonder 1 van de eerste applicaties komt te staan.
Ook als ik naar "Eigenschappen van beeldscherm" ga en dan naar Instellingen -> Geavanceerd ga doet ie precies hetzelfde.
Mijn systeem:
ECS K7S5A
AMD Athlon(tm) XP 2400+ @ 2GHz
Club 3D Geforce FX 5200 128mb ddr
Iiyama LS902UT 19"inch monitor
Meer weten over me specs gewoon op me siggy klikken.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Meerdere drivers van nVidia (45.23, 50.04 en nog een paar)
- Een compleet schone Windows XP installatie met alleen de nVidia drivers (dan heb ik nog het probleem)
- De FAQ van deze forum
- De Search van dit forum
Toen had ik maar me PC geformatteerd en XP erop gezet.
Hij start natuurlijk normaal op..
Maar natuurlijk moet ik ook de nVidia drivers erop zetten om te kunnen gamen enzo.
Sinds ik dat heb geinstalleerd krijg ik bij het opstarten van XP het probleem dat me beeld eventjes uitvalt en weer aan gaat.
Net alsof hij van resolutie switched.
Dat duurt 1seconde ofzo dat het beeld zwart is en daarna loopt alles weer goed.
Dit gebeurd wanneer ik in Windows ben en rechtsonder 1 van de eerste applicaties komt te staan.
Ook als ik naar "Eigenschappen van beeldscherm" ga en dan naar Instellingen -> Geavanceerd ga doet ie precies hetzelfde.
Mijn systeem:
ECS K7S5A
AMD Athlon(tm) XP 2400+ @ 2GHz
Club 3D Geforce FX 5200 128mb ddr
Iiyama LS902UT 19"inch monitor
Meer weten over me specs gewoon op me siggy klikken.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Meerdere drivers van nVidia (45.23, 50.04 en nog een paar)
- Een compleet schone Windows XP installatie met alleen de nVidia drivers (dan heb ik nog het probleem)
- De FAQ van deze forum
- De Search van dit forum