Toon posts:

Hoe kan ik Canal+ Decoderen met Philips 7134 Tuner TV Kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik Canal+ Decoderen met DScaler in combinatie met een Philips 7134 Tuner!
Ik heb CableCrypt 2.04 geprobeerd maar die ondersteund alleen maar die BT8xx tuners! Is het mogeliujk om dgewoon DScaler te gebruiken of weet iemand een programma die hetzelfde doet maar dan ook met een Philips 7134 Tuner!
Mijn TV Kaart is om precies te zijn de:

Medion PC-TV-RADIO KAART met TeleTekst
type: MD 2819
Philips 7134 Chipset Tuner

Ik heb een PIV 2,66GHZ - 512MB - 120 GB - 128MB Video Ati

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Weet niet of dat ook voor dit systeem geld, maar ik heb op mijn kamer het oudere systeem (even voor de duidelijkheid, ik heb gewoon op mijn tv, en dit kastje is van zo'n 3 jaar geleden). Hiervoor is 3 weken geleden het systeem veranderd en kan ik geen C+ meer bekijken (tenzij ik ga betalen >:) ).. Het nieuwe systeem (voor dat oude systeem) is nog niet gehacked.. ik betwijfel dus ook of het voor jou nog wel mogelijk is

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 18:53
Was volgens mij alleen mogelijk met Win9*

Verwijderd

Topicstarter
wdekreij schreef op 28 december 2003 @ 15:38:
Weet niet of dat ook voor dit systeem geld, maar ik heb op mijn kamer het oudere systeem (even voor de duidelijkheid, ik heb gewoon op mijn tv, en dit kastje is van zo'n 3 jaar geleden). Hiervoor is 3 weken geleden het systeem veranderd en kan ik geen C+ meer bekijken (tenzij ik ga betalen >:) ).. Het nieuwe systeem (voor dat oude systeem) is nog niet gehacked.. ik betwijfel dus ook of het voor jou nog wel mogelijk is
Nou ik krijg hem gewoon gecodeerd binnen ik heb Canal+ Rood en Blauw op mijn PC in mijn programmalijst staan maar ze zijn gecodeerd... Er moet dus vast wel ergens een programma zijn behalve CableCrypt (die dus niet werkt met mijn tuner) die dat kan decoderen! Maar in ieder geval bedankt voor je reactie

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ten eerste wil ik je adviseren volgende keer eerst even de Search te gebruiken.
Je had dan tevens kunnen ziejn dat de meeste topics over dit onderwerp gesloten zijn omdat het decoderen van Canal+ zonder de decoder die je bij je abonement krijgt niet legaal is.

[ Voor 4% gewijzigd door Zer0 op 28-12-2003 15:42 ]

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
grolle schreef op 28 december 2003 @ 15:39:
Was volgens mij alleen mogelijk met Win9*
ik weet dat het mogelijk is ook onder winxp want een kennis heeft wel zo'n bt8xx tuner met die cablecrypt en dat werkt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Canal+ is een zogenaamde betaaldienst - het omzeilen van beveiligingen is niet toegestaan op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.