Sitecom router -> port 1 kapot???

Pagina: 1
Acties:

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo,

Ik heb een sitecom broadband router 4s en die heeft altijd na tevredenheid gewerkt, tot de dag van vandaag.

M'n hoofd-pc zit op port 1 aangesloten en windows zegt dat de netwerkkabel niet aangesloten is... dus ik alles nalopen en ik kom tot de vreemde conclusie dat poort 1 naar de knoppen is.

Uiteraard heb ik al een andere netwerkkabel geprobeerd, zelfs een andere pc op die poort, helemaal geen resultaat... de lampjes op de router van poort 1 branden ook gewoon helemaal niet.
Doe ik mijn pc in poort 2, 3 of 4 is er niks aan de hand.

Poort 1 is ook schakelbaar tussen uplink of normaal, maar dat staat ook gewoon goed.

Kan gewoon ineens poort 1 van een router kapot gaan terwijl voor de rest alles het nog helemaal goed doet??? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Gebruik je verder alle poorten?

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Jep... ik gebruik ze alle 4, maar dat gaat nu niet meer en dat is zwaar **** omdat poort 1 nodig is om de router te configureren.
(hoeft nu natuurlijk niet meer, maar in de toekomst zal het ooit wel 'n keer nodig zijn)

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

Verwijderd

daar zou k gauw mee terug gaan als je nog garantie hebt. ik heb dezelfde router en bij mij was een paar weken geleden de poort kapot waar mijn pc op zat (intensief gebruik ;) ) maar k kreeg gewoon een nieuwe router.