HELP!!! (Adobe Premiere 6.5)

Pagina: 1
Acties:

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Twee dagen lang gewekt aan een project. Dit natuurlijk opgeslagen en vervolgens als mpg gerendeerd.

Open ik nu het project om aanpassingen te doen en alles verder te verfijnen, staat er NIETS op de timeline. Schrikken dus.

Ik heb gedurende de werkzaamheden aan het project regelmatig gesaved in hetzelfde project.

Wie geeft goede raad?

Verwijderd

Heb je een MP3 gebruikt op de timeline?

Ik heb er geen oplossing voor alleen weet ik wel dat wanneer ik een mp3 gebruik ik lege timelines heb wanneer ik weer open. Oplossing is dus geen mp3's gebruiken. Voor nu weet ik het niet.

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Inderdaad, ik heb mp3 gebruikt. Zal wellicht hieraan liggen. Weet iemand anders misschien een oplossing?

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-08 09:46

e1f

misschien staat er in je autosave directory nog een versie die wel goed bruikbaar is...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
Ik de project-files van premiere is vermoedelijk een foutje opgetreden, waardoor 'ie de file niet meer kan parsen.
Ik meen me te herinneren dat er een vrij grove bug zat in premiere dat 'ie de scheidings tekens ";" verving door ":" of omgekeerd.
Bekijk de project file eens met notepad oid. (maak wel ff een backup van die file)

succes.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

mischien dat je nog iets kunt terughalen in de project-archive folder in de premiere map bij program files
Pagina: 1