ik heb hier een router staan (3Com) en die staat beneden ik heb nou ook een draadloos PCMCIA kaartje gekocht voor me laptop en nou wil ik graag ook boven internet hebben nou wat is nou mijn probleem??? ik heb boven net geen onvangst dus vroeg ik me af ik misschien een externe antenne met CAT1 als ik die kabel van CAT1 nou naar boven trek en dan die antenne en daar weer op schroef heb ik dan goeie ontvangst??? of kan ik beter gewoon de router inplaats van in de werkkamer plaatsen gewoon in de meter kast plaatsen (hij staat nu in de werkkamer (mijn kamer boven die is dicht bij de meterkast slaap er bijna boven dus...) kan dat misschien??)
maar we hebben ook een codering er op zitten van 128-Bits als ik die nou uit zet of op 64-Bits zet heb ik dan ook betere ontvangst of heeft dat er niks mee te maken?
groetjes Sysopje_online (Tim)
ps. ik heb hier niet erg veel verstand van dus een uitleg met veel details zo welkom zijn!!!
maar we hebben ook een codering er op zitten van 128-Bits als ik die nou uit zet of op 64-Bits zet heb ik dan ook betere ontvangst of heeft dat er niks mee te maken?
groetjes Sysopje_online (Tim)
ps. ik heb hier niet erg veel verstand van dus een uitleg met veel details zo welkom zijn!!!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 16:00 . Reden: spellings fout ]