Fijn....een 2e maal..
ik zal mij eventjes verduidelijken na het fijne ingrijpen van een mod...
Ik ben dus op zoek naar het feit of het mogelijk is om rules aan te maken zonder outlook-client.
Ik heb hier dus al eventjes naar gezocht ...
Kleine verduidelijking van 'eventjes' (voor de mod die graag besluit dat dit woord niet mag voorkomen in PNS-posts)
ik heb dus gezocht op :
www.google.be
www.microsft.com/technet
www.eperts-exchange.com
www.slipstick.com
news.microsoft.com (permiteer het mij om niet alle newsgroepen te citeren)
www.tek-tips.com
www.ntfaq.com
deze sites/newsgroepen gaven mij geen 100% overtuigend antwoord...(ofwel heb ik er glad naast gekeken)
En als de mod dit niet echt professioneel genoeg vindt, omdat Exchange toch enkel gebruikt wordt door huis-tuin-en-keuken-gebruikers en niet door pro's met 400 accounts, dan kan hij het bv. eens verplaatsen naar een ander forum.
Het is dus de bedoeling om via rules (of iets anders) mails die binnenkomen te controleren en te forwarden naar algemen mailboxen en taakgroepen...
Met vriendelijke groeten,
Cosa
ik zal mij eventjes verduidelijken na het fijne ingrijpen van een mod...
Ik ben dus op zoek naar het feit of het mogelijk is om rules aan te maken zonder outlook-client.
Ik heb hier dus al eventjes naar gezocht ...
Kleine verduidelijking van 'eventjes' (voor de mod die graag besluit dat dit woord niet mag voorkomen in PNS-posts)
ik heb dus gezocht op :
www.google.be
www.microsft.com/technet
www.eperts-exchange.com
www.slipstick.com
news.microsoft.com (permiteer het mij om niet alle newsgroepen te citeren)
www.tek-tips.com
www.ntfaq.com
deze sites/newsgroepen gaven mij geen 100% overtuigend antwoord...(ofwel heb ik er glad naast gekeken)
En als de mod dit niet echt professioneel genoeg vindt, omdat Exchange toch enkel gebruikt wordt door huis-tuin-en-keuken-gebruikers en niet door pro's met 400 accounts, dan kan hij het bv. eens verplaatsen naar een ander forum.
Het is dus de bedoeling om via rules (of iets anders) mails die binnenkomen te controleren en te forwarden naar algemen mailboxen en taakgroepen...
Met vriendelijke groeten,
Cosa