Toon posts:

Exchange Server-side rules

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Fijn....een 2e maal..

ik zal mij eventjes verduidelijken na het fijne ingrijpen van een mod...

Ik ben dus op zoek naar het feit of het mogelijk is om rules aan te maken zonder outlook-client.
Ik heb hier dus al eventjes naar gezocht ...

Kleine verduidelijking van 'eventjes' (voor de mod die graag besluit dat dit woord niet mag voorkomen in PNS-posts)
ik heb dus gezocht op :
www.google.be
www.microsft.com/technet
www.eperts-exchange.com
www.slipstick.com
news.microsoft.com (permiteer het mij om niet alle newsgroepen te citeren)
www.tek-tips.com
www.ntfaq.com

deze sites/newsgroepen gaven mij geen 100% overtuigend antwoord...(ofwel heb ik er glad naast gekeken)

En als de mod dit niet echt professioneel genoeg vindt, omdat Exchange toch enkel gebruikt wordt door huis-tuin-en-keuken-gebruikers en niet door pro's met 400 accounts, dan kan hij het bv. eens verplaatsen naar een ander forum.

Het is dus de bedoeling om via rules (of iets anders) mails die binnenkomen te controleren en te forwarden naar algemen mailboxen en taakgroepen...

Met vriendelijke groeten,
Cosa

Verwijderd

Ik kan een lichte gniffel niet onderdrukken :-)

Maar dat wat je wilt kan dus volgens mij helaas niet nee... maar waarom niet gewoon een client-based rule? Kun je niet gewoon zijn/haar mailbox openen en het even instellen?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 15:22:
Ik kan een lichte gniffel niet onderdrukken :-)

Maar dat wat je wilt kan dus volgens mij helaas niet nee... maar waarom niet gewoon een client-based rule? Kun je niet gewoon zijn/haar mailbox openen en het even instellen?
Lekker als je meer als 100 man hebt. Dan ben je wel ff bezig. :)

Verwijderd

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

cutebritney at tweakers.net

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 16:07 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Server side rules zijn client rules (die je dus per definitie met Outlook aanmaakt) die op de server draaien. Als je op de server andere logische regels wilt uitvoeren op binnenkomende mail dan maak je een event sink. Wel bizar overigens dat je dit in al je zoekacties niet gevonden hebt.
offtopic:
en euh, het is èn niet slim èn niet leuk om moderators te flamen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Zegge, als jij een moderator wilt verbeteren op zijn gedrag lijkt me het zelf begrijpen van de regels een grondslag. En dat doe je dus klaarblijkelijk niet, anders had je geweten dat we het ten zeerste afkeuren om zomaar een topic te openen om te klagen over modacties en dat je de mod kan contacteren via email. Doe dit dus gewoon ook :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.