Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ja, er zit een molex en IDE aansluiting op, beide vrouwtjes, waar je dus direct zonder kabel een harde schijf kunt aansluiten denk ik...FastBunny schreef op 28 december 2003 @ 14:25:
Je zou het kunnen proberen met een oude harddisk bv. Maar heeft de netwerkadapter ook die IDE aansluitingen dan
Maar ik wil het risico niet lopen om de zoveelste op rij te zijn die zijn PS2 opblaast doordat ie op slave staat en op master moest staan of zoiets... Ik wil eerst eens horen ofdat er iemand al een HD heeft kunnen aansluiten zonder dat de PS2 kapot was, voor ik me er zelf aan waag.
En mss moet de schijf op een specifieke manier geformatteerd worden ofzo, of moeten er bepaalde bestanden op staan voor hij wil werken.
Tkan zijn dat et nooit zal werken, dan moet ik ook geen moeite doen, ofwel zelf een controller fabriceren ofzo
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
[ Voor 12% gewijzigd door naftebakje op 29-12-2003 10:40 ]
Verwijderd
voor de ps2.
voornamelijk zijn het de maxtor schijven (40gb t/m 120) die werken en
je kan altijd een 5400 schijfje proberen.
Ook op internet zie je overal dat een premoded ps2 te koop is met een maxtor 120 gb dus die zal wel goed werken
volgens mij je heb nog wel een hd-loader nodig, of een ps2 modchip.
ik ga het zelf ook ff proberen, ik heb 4 hd's liggen dus ik neem aan dat er ook een moet werken. (met infinity matrix chip).
maar het grote voordeel is dat games sneller laden en je lazer gaat langer mee!
en voor je hd te formatten moet je speciale programma's gebruiken. op www.dms3.com kan je er een downloaden
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 23:07 ]
Verwijderd
Om overbodige replies te voorkomen, doe ik dit topic dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()