Het volgend estukje code plakt plaatst gewoon een hele <tr> binnenin een tabel met het id edit_content, maar het werkt alleen in Mozilla.
Na lang zoeken heb ik met behulp van [rml]dit topic[/rml] eindelijk "iets" kunnen maken wat wel werkt in MSIE, maar niet in Mozilla
daarnaast lukt het me niet om attributen aan de tags te hangen.
Weet iemand een manier om een rij aan een tabel toe te voegen die in beide browsers werkt?
PHP:
1
2
| document.getElementById('edit_content').innerHTML += '<tr id="blockRow' + id + '"><td>inhoud1</td> <td id="outputEdit' + id + '">' + createBlock(id) + '</td><td id="previewHTML'+ id + '">inhoud3</td></tr>'; |
Na lang zoeken heb ik met behulp van [rml]dit topic[/rml] eindelijk "iets" kunnen maken wat wel werkt in MSIE, maar niet in Mozilla
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| var tr = document.createElement("tr"); td = document.createElement("td"); td.innerHTML='kolom 1'; tr.appendChild(td); tr.appendChild(td); td = document.createElement("td"); td.innerHTML='kolom 2'; tr.appendChild(td); td = document.createElement("td"); td.setAttribute("style","font-weight: bold;"); //attributen werken niet??? td.innerHTML='kolom 3'; tr.appendChild(td); document.getElementById('rows').children(0).appendChild(tr); //children geeft een fout in Mozilla! |
Weet iemand een manier om een rij aan een tabel toe te voegen die in beide browsers werkt?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.