Toon posts:

Probleem met u.s.robotics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil me'n mxstream modem vervangen door een u.s.robotics adsl wireless gateway model 9106.
Maar als ik de adsl lijn op de robotics aansluit ziet ie de adsl breedband niet het lamp je blijft uit.
Heb al een andere kabel gebruikt doe ik iets stoms , snap het even niet.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:14
De handleiding precies gevold? Alle instellingen die nodig zijn voor KPN ADSL goed erin geconfigureerd?

Pas daarna zal hij een actieve verbinding op kunnen zetten namelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Het adsl ledje moet toch altijd branden wanner ik een adls lijn aansluit.
De handleiding heb ik doorlopen en gedaan zoals het er stond.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 13:36:
Het adsl ledje moet toch altijd branden wanner ik een adls lijn aansluit.
De handleiding heb ik doorlopen en gedaan zoals het er stond.
mischien dat je de WAN interface aan moet zetten... op sommige routers staat dit standaard uit..

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik de de handleiding lees moet het als lampje branden , het gekke is als je leest dat de adsl led niet brand ga dan terug naar het begin van de handleiding.
Maar daar staat niets over wat eventueel fout is.

Verwijderd

ik heb zelf ook problemen met de een us robotics modem, maar dan de 9105 (analoog), ik krijg wel verbinding (al moet ik wel andere instellingen instellen dan mn isp (telebyte) aangeeft), maar hij zet de downstream rate op 192 kbps en de upstream rate op 256 kbps :S, terwijl ik n 512/256 abo heb

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het adls ledje niet brandend , de verbinding tussen de computer en de u.s.robotics is er wel.
Weet de in te vullen getallen van de VCI ( tussen de 0 en 32) en VPI (0 en 255) ook niet van mxstream.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef het op , stuur het ding terug waardeloos.
Heb de telefoon er al achter weg gedaan omdat ik hem gewoon hoorde op de storen op de lijn.
Ook rechtstreeks acher het NT1 kastje gaat het niet de us ziet gewoon de adsl lijn niet.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:14

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 16:55:
Ik geef het op , stuur het ding terug waardeloos.
Heb de telefoon er al achter weg gedaan omdat ik hem gewoon hoorde op de storen op de lijn.
Ook rechtstreeks acher het NT1 kastje gaat het niet de us ziet gewoon de adsl lijn niet.
Zit de splitter wel op de juiste plaats?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Ja , heb het ook recht streeks geprobeerd op het NT1 kastje.
De splitter zit goed want hij werkt wel met de alcatel modem.
De splitter die ze nu gebruiken ziet er wel anders uit , die van mij is nog de eerste lichting in de kleur zwart.
Maar dat maakt niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
Ben er uit de usr is gewoon stuk , heb contact gehad met een nederlandse helpdesk.
Een zeer goede trouwens (een die je terug beld )en er netjes door heen loopt.
Nog nooit mee gemaakt , het topic mag van mij dicht.
Pagina: 1