Msn 6.1 Achtergronden.

Pagina: 1
Acties:

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb deze topic al eerder geplaatst maar dan onder het verkeerde onderdeel en met hellup :S!

Maar het gaat er dus om dat ik MSN 6.1 heb geïnstalleerd met de nieuwste versie van MsgPlus en polygamy zodat ik 2 of meer msnen tegelijk kan aan doen.

Nu heb ik bij de msn waar hij zich bij automatich aanmeld een achtergrond ingesteld en op standaard gezet. En ik heb een kleur ingesteld voor de layout van die randen enzo, en die ook op standaard ingesteld. Alleen nu als ik me afmeld en daarna weer aanmeld. Staat alles weer zoals eerst zonderachtergrond en de standaard kleur! |:( ..

En bij het andere msn adres heb ik percies het zelfde gedaan, en daar blijft alles wel staan. Nu heb ik al die andere ingesteld op automatich aanmelden en dan geprobeert, werkt niet. Op nieuw geïnstalleerd zonder polygamy zonder msnplus.
Werkt allemaal niet! Wie kan helpe?

Verwijderd

Dit is wel een heel erg snelle kick ;) zullen de mods niet happy mee zijn
Maar kijk eens op http://www.mess.be mischien dat er daar iets over staat

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kicken is niet toegestaan, binnen 24u...

MSN, kan maar uit 1 adres de instellingen nemen (Heb ook Polygamy gedraaid een tijdje...)
Dus hij pakt de instellingen, van het account, waar jij je als eerste mee aanmeld... De instellingen, van het andere account, pakt ie (volgens mij) gewoon niet...

• Levi Strauss
  • Niet online
Woopz sorry! 8)7 .. voor die kick!

Ohw.. Maar ik heb het eerder wel voor elkaar gekregen, en ik heb het
probleem al wel is vaker gehad. Alleen toen kreeg ik het op de een of
andere manier op gelost. Maar nu lukt het niet! En hij zou ze moeten
pakken.

Verwijderd

Ja zo te zien afgelopen nacht nog in pmg ;)

• Levi Strauss
  • Niet online
Jah.. sorry ben beetje stom! |:( ..

Maar ik heb het al opgelost.

Ik heb msn verwijderd. Local user in register die sleutels verwijderd..
Opnieuw geprobeert.. En gelukt.. _/-\o_
Pagina: 1