Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Informatie over het bedrijf Wildo.info

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee waarom de site van wildo.info niet toegankelijk is? Is hier iets over bekend?

Dit omdat mijn vader vorige week een 'grote' bestelling heeft gedaan bij dit bedrijf, en na de betaling hiervan nog steeds geen reactie heeft gekregen. Bovendien schijnt de website niet meer toegankelijk te zijn en lijkt het of het bedrijf geen telefoonnummer heeft.

Weet iemand hier meer over en/of heeft iemand ervaringen met dit bedrijf? De shopsurvey stelt namelijk niet zoveel voor.
p.s. www.wildo.info

Verwijderd

Whois Info:
(Lijkt mij gewoon een particulier)
*knip*
Gun die man ook een beetje privacy

[ Voor 92% gewijzigd door Robin op 28-12-2003 13:23 ]

Verwijderd

Dit is gewoon een script/mysql foutje. De shop draait kennelijk een vrijwel standaard versie van Oscommerce, lijkt me niet ál te proff. Desalnietemin zou ik me niet direct zorgen gaan maken over mijn bestelling, morgen doet 'ie het vast gewoon weer!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kijk eens naar de gegevens van de Kamer van Koophandel, en haal daar adresgegevens vandaar. Desnoods kun je die gegevens ook uit de Telefoongids halen trouwens.

De site lijkt trouwens meer kapot te zijn, dan daadwerkelijk opgedoekt. Ik weet niet hoe lang het zo is, maar dit zal - als de shop gewoon bestaat - wel opgelost worden. Verder was het de afgelopen dagen Kerstmis en was half Nederland vrij, dus het kan maar zo dat Wildo.info ook vrij had genomen. Ik zou dus even rustig wachten totdat de Nederlandse economie weer normaal draait en al het alcohol uit het bloed van iedereen is verdwenen (dat zal begin januari 2004 zijn gok ik zo ;)), en dan weer eens mailen.

Voor de rest is hun Shop Survey de plek om ervaringen te delen over deze shop, dus daar verwijs ik je verder naar toe. Je zou trouwens, voor die adresgegevens, ook contact op kunnen nemen met de user die nu al een survey heeft ingevuld over deze shop. Dit topic heeft verder weinig bestaansrecht hier en dus doe ik hem op slot :).

Dit topic is gesloten.