Toon posts:

Kent iemand een Programma voor down/upload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertelen wat een goed programma is voor het limten van de dowload en upload snelhijd, en als het kan de upload of download uit zetten.

Ik heb nu het programma netlimter en die bevalt me niet goed.
is er een alternatief?
;)

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
DU Super controller :)
(Wel Shareware)

[ Voor 28% gewijzigd door Laurenz op 28-12-2003 13:04 ]

Leave only footprints, take only memories

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[google=limiting network speeds] had je dit opgeleverd (1e hit, staat in de forum draad die google geeft genoemd), misschien kan je er wat mee :)

Verwijderd

Ik vind netlimiter wel een fijn programma. Maar aangezien jij deze niet prettig vindt zou ik voor bandwithcontroller gaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 13:49 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

cjoinc,

Ik zie dat je nog niet zo heel lang op GoT rond loopt - alsnog welkom dus :)
Op GoT hebben we een groot aantal richtlijnen opgesteld waar we graag zien dat een topic aan voldoet - zo vinden we het belangrijk dat je zelf initiatief toont voordat je topic opent.

We denken hierbij bijvoorbeeld dat je aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt, wat je zelf al gevonden hebt toen je zocht. Nu is er over hetgene wat jij zoekt al behoorlijk wat aan informatie te vinden - ik stel voor dat je die eerst eens doorleest en daarmee aan de slag gaat :)

Netlimiter is inderdaad een zeer vaak genoemde kandidaat - wat werkt er niet aan het programma wat je wel zoekt?

[ Voor 10% gewijzigd door elevator op 28-12-2003 13:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Netlimter is egenlijk een zeer goed programma.
maar als je need for speed underground speelt kun je het vergeten en loop het spel fast van daar
Pagina: 1