WOR & P4C800-E Deluxe, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• DaCootMeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15
Hmmm, zit weer met iets vreemds dus in het kader van de afgelopen kerstgedachte :7 hoop ik hier antwoord te vinden :)

Ik bezit een Asus P4C800-E Deluxe waar WOR, ofwel Wake up On Ring, op wordt ondersteund. Echer, wat ik ook probeer, als ik mijn externe modempje aan m´n COM1 port knoop, geen enkele reactie :?
Ik gebruik overigens BIOS v1014.

Vanzelfsprekend heb ik de functie, Power On by External Modem, aangezet in het BIOS. Daar wordt echter gesproken over het feit dat je PC in Soft-Off mode moet staan. Ik heb het niet zo op energiezuinige zooi, uit is uit, aan is aan, niet iets er tussenin.

Vraag 1 - hoe enable ik die Soft off mode, is dat hetzelfde als Suspend ofzo? (volgens mij niet)
Vraag 2 - mijn goeie ouwe P3B-F kon gewoon uitstaan waarna ik ´m tot leven wekte door een belletje. Kan me haast niet voorstellen dat het nu anders zou zijn.

Doel is vanzelfsprekend dat ik van afstand m´n PC kan aanzetten om wat te hobbyen op ´rustige´ momenten :)

(owh shit nee, zit ik weer in het verkeerde forum te posten, sorry moderator :Z )

[ Voor 7% gewijzigd door DaCootMeister op 28-12-2003 13:03 ]

Check da Specz