Philips A3.310 speakers

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 13:21

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Die wil ik binnenkort tweedehands gaan aanschaffen, maar helaas heb ik nergens een goede review kunnen vinden, ja eentje, maar die reviewde andere philips speakers en in 1 zin werd verteld dat de a3.310 ook zeer goed waren.

Wie kent ze en kan wat ervaringen posten?

Afbeeldingslocatie: http://www.philips.nl/Assets/Picture/A3.310_product_small-2546.jpg

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
stormlooptopic :/

Verwijderd

Ik werk bij de Mediamarkt en we hadden die dingen een tijdje opgesteld staan. Als ik me niet vergis kost dat setje 79 euro?

In die prijsklasse was het een zeer goed 2.1 setje vond ik, vergeleken met een aantal hoetsiekoetsie merken (X-tentions, Speedlink) van 50 euro en twee Creative 2.1 setjes (eentje met flatpanel satellieten, en eentje met smalle speakers).

Er was ook een Logitech 2.1 setje van 109 euro wat toch een iets voller geluid gaf, en een beter geheel (laag sloot net even lekkerder aan op midden en hoog).

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik kan ze kopen voor €40 :)

Best goed setje dus voor die prijs?

Verwijderd

Voor 40 euro kan je niets beters kopen. Doen dus. Als 2.1 je ding is.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
nee 2.1 is niet mijn ding, maar ik heb gewoon de ruimte niet voor een 5.1 setje, mijn pc staat namelijk in de woonkamer, niet in mijn eigen kamer ofzo.

Dus koop ik liever een goede 2.1 set ipv hetzelfde geld een mindere 5.1 set te kopen

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Prima setjes ... het is dat ik al een speakerset heb .... anders zou ik voor deze gaan.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

greatgonzo schreef op 28 december 2003 @ 17:00:
Dus koop ik liever een goede 2.1 set ipv hetzelfde geld een mindere 5.1 set te kopen
Heel verstandig, dat adviseer ik klanten ook heel vaak ;)
Pagina: 1