Beste mensen,
Ik heb me net een mooi kast van chieftec besteld.
Heb hem nog niet in huis vandaat mijn vraag
Aangezien dit voor mij de eerste keer is dat ik een pc in mekaar ga frutselen
(schijnt goed te kunnen op vandaag) heb ik even een paar vraagjes aan de andere mensen die ook in het bezit zijn van DIT type BX kasten.
Welke fans worden er standaard bijgeleverd en welke goede, stille fans moet ik zelf nog erbij bestellen? Is het wel nodig om alle 6 fans aan te sluiten???
Die 2 achterin en die 1 voorin kan ik mij goed voorstellen.
Maargoed, ik heb nog zo'n oud (wat heet oud??) A7V bordje van Asus.
Hierop kan ik buiten mijn processor nog maar 2 andere fans aansluiten.
Hoe ga ik dit probleem dan oplossen? Ik las in de search dat er ook fans zijn die je kan aansluiten op de dikke connectors die je ook in de HDD steekt.
Ook daar is er nog maar 1tje van vrij.
Zijn er dan splitters te koop of zo? Dat vroeg ik mij eigenlijk af.
Ben in afwachting van mijn chieftec kast, Helaas zitten de feestdagen ertussen dus moet nog ff geduld hebben.
Thanks voor alle serieuze antwoorden
Ik heb me net een mooi kast van chieftec besteld.
Heb hem nog niet in huis vandaat mijn vraag
Aangezien dit voor mij de eerste keer is dat ik een pc in mekaar ga frutselen
(schijnt goed te kunnen op vandaag) heb ik even een paar vraagjes aan de andere mensen die ook in het bezit zijn van DIT type BX kasten.
Welke fans worden er standaard bijgeleverd en welke goede, stille fans moet ik zelf nog erbij bestellen? Is het wel nodig om alle 6 fans aan te sluiten???
Die 2 achterin en die 1 voorin kan ik mij goed voorstellen.
Maargoed, ik heb nog zo'n oud (wat heet oud??) A7V bordje van Asus.
Hierop kan ik buiten mijn processor nog maar 2 andere fans aansluiten.
Hoe ga ik dit probleem dan oplossen? Ik las in de search dat er ook fans zijn die je kan aansluiten op de dikke connectors die je ook in de HDD steekt.
Ook daar is er nog maar 1tje van vrij.
Zijn er dan splitters te koop of zo? Dat vroeg ik mij eigenlijk af.
Ben in afwachting van mijn chieftec kast, Helaas zitten de feestdagen ertussen dus moet nog ff geduld hebben.
Thanks voor alle serieuze antwoorden