Hoge geweer geluiden?? [Max payne 2 demo]

Pagina: 1
Acties:

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Ik heb max payne 2 demo dus geinstalleerd alles deed het perfect van de graphics tot aan het geluid en stemmen etc. op een ding na en dat zijn de geluiden van de wapens :( het zijn nou net van die klappertjes pistolen.

maar goed readme bekeken daar staat in over de nieuwste drivers, ja die heb ik, en ook nog dat je met hardware versnelling moet verlagen tot basic heb ik gedaan en op andere standen ook maar het blijft hetzelfde. :'(

ik heb de search gedaan maar vond niks over max payne 2 demo en op google ook niet.

wie o wie kan dit verhelpen? |:(

oh sorry dat ik zo laat weer reageer maar goed, ik heb een geluidskaart dat op mijn moederboard zit geen idee waarvan die is, maar het moederbord is een k7s5a.

[ Voor 14% gewijzigd door ALF op 28-12-2003 23:12 . Reden: hardware specs ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

wellicht verstandig om je post aan te vullen met informatie over op welke hardware je programma draait. en welk besturingssysteem, directx en meer meuk, etc etc

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• ALF
heeft iemand mischien nog een idee???

Verwijderd

neo643 schreef op 30 december 2003 @ 01:43:
heeft iemand mischien nog een idee???
PipoDeClown schreef op 28 december 2003 @ 10:03:
wellicht verstandig om je post aan te vullen met informatie over op welke hardware je programma draait. en welk besturingssysteem, directx en meer meuk, etc etc

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07-2025
Dat probleem had ik ook. Ik heb het verholpen door de nieuwste audio drivers te downloaden.. Dus je kunt je driver voor je onboard geluidskaart updaten, en kijken of het helpt.

[ Voor 32% gewijzigd door Viper7 op 30-12-2003 13:23 ]

- Specs -

Verwijderd

Staat het wel ingesteld op DirectSound/EAX geluid in het spel (en zijn die functies beschikbaar door de drivers in Windows) ?

• ALF
ik heb alles geprobeerd wat jullie opgeven maar werkt allemaal niet :( dit is echt zwaar shit gewoon ik vond die wapen geluiden uit max payne altijd gaaf maar kan nou niet echt horen hoe het in 2 is :'(

edit: weet nou ook wat voor geluidskaart het is een SIS 7012

edit2: en ja hoor ik heb juiste drivers gevonden, probleem solved!!!

[ Voor 28% gewijzigd door ALF op 01-01-2004 23:24 ]

Pagina: 1