Misschien een hele triviale vraag. Maar mijn ouders hebben thuis een PII 400, op mijn kamer heb ik PII 333. Is het mogelijk om gewoon dat dingen bij mijn ouders eruit te klikken en die bij mij erin te stoppen. Ik heb hier geen ervaring mee, dus wat zijn de risico's. Mijn ouders vinden het niet relaxed als er iets fout gaat...
Verwijderd
nee man dat wil dik easy er kan niks fout gaan.
//newbee mode//
als je gewoon rustig te werk gaat.
//newbee mode//
succes:)
//newbee mode//
als je gewoon rustig te werk gaat.
//newbee mode//
succes:)
Kan alleen als de borden allebei 100 Mhz ondersteunen. Onwaarschijnlijk bij een 333.
Verwijderd
idd, maar zou opzich wel kunnen, check je mobo boekjuh fkes om het zeker te weten. En als je de proccesoren verwisseld moet je ook opletten dat je de instellingen weer goed insteld voor de andere processor, dus dat je weer op het goede aantal MHz komt en ook het goede voltage aanhoud (hoewel voltage wel hetzelfde zal zijn denk ik). Gewoon de boekjus erbij houden en het moet met gemak lukken =) Kan weinig fout gaan omdat het voltage hetzelfde blijft, of hij doet het of nie, maar kapot maken kun je hem nie =)
Suc6 M8 =)
Suc6 M8 =)
Thanks voor jullie snelle antwoorden... Ik heb het boekje opengeslagen en het kan inderdaad 100mhz aan. Dus dat moet allemaal wel gaan lukken....
Pagina: 1