Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Weet i.i.g. wel dat je Netmastering.nl over de hele wereld zoiezo kan over kan. Werkt ook in ieder geval in Zuid Afrika. Spreek uit een goede ervaring
Of is dat geen optie?
Ach, voor iedere blokkade is een workaroundr0b schreef op 28 december 2003 @ 07:43:
In zulke gevallen zou je eventueel via een proxy kunnen gaan werken.
Of is dat geen optie?
Het is dus wel zo dat bepaalde providers een blacklist hebben voor mail, waarbij specifieke mailservers/domeinen geblockt worden, dat kan je ook weer omzeilen door bijvoorbeeld een nieuwe Hotmail-account te maken met als reply-to je gewone meeladres oid ....
[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 28-12-2003 08:41 ]
Alleen China doet nogal zijn best om internet 'binnen haar grenzen' te houden bij mijn weten.
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Nou heb ik een tijdje terug in Durban gezeten. Ik had daar een 64Kbit leased line (1 kanaal ISDN) van Worldonline.co.za. Maar zelfs worldonline.nl was nagenoeg onbereikbaar. En als dingen echt snel moesten was inbellen bij xs4all zo'n beetje de enige manier om iets van een verbinding met Nederland te krijgen. Da's een hele boeiende telefoonnota geworden.IceStorm schreef op 28 december 2003 @ 11:22:
pings in Afrika best iets hoger liggen maar internet is tegenwoordig volwassen genoeg om gewoon 'overal' te zijn hoor
'iets' hoger is een understatement. 1000-1500ms is de norm, niet de uitzondering. Vergeet niet dat veel Zuid Afrikaanse sites gewoon bij Amerikaanse hosters staan. Internet-access vanuit een grote stad in het minst arme deel van Afrika is een ramp. Kun je nagaan hoe de rest erbij ligt. Grote delen van Afrika zijn enkel via 2400 of 1200 bps satelliet-linkjes te bereiken, en dan gedurende een aantal uren per dag. Korte mailtjes is te doen, foto's uploaden kun je vergeten. De rest van de tijd werkt het gewoon niet. Het telefoonnet, als het er is, is zo slecht dat je modem-verbindingen kun vergeten. GPRS of zelfs GSM zijn onbekend. En Iridium is een beetje duur, en niet sneller dan GSM.
Niet verwonderlijk. Waarom zou je snel en betrouwbaar internet kunnen vinden op plekken waar schoon drinkwater al een luxe is?
I don't like facts. They have a liberal bias.
Op de veluwe en de wadden heb je al geen dekking meer. Waarom zou je dat in Kihembwe wel hebben?judgem schreef op 28 december 2003 @ 15:35:
Bij de meeste NL-internet providers heb je de beschikking over een internationaal inbelnummer. GSM aan de laptop hangen, inbellen en uploaden maar
I don't like facts. They have a liberal bias.
die statement dat internet inmiddels volwassen is en overal fantsoenlijk zou moeten werken snap ik, maar dan blijf ik me afvragen waarom iedereen adviseert om een yahoo account te gebruiken ipv hotmail omdat de een wel en de ander nauwelijks te bereiken zou zijn. betwijfel eerlijk gezegd dat dit door een inperking van de regering komt..
[ Voor 1% gewijzigd door BetuweKees op 28-12-2003 22:54 . Reden: tiepfaut ]
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder