Toon posts:

mzuiek van di.fm

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey, die muziek van di.fm zou toch ergens op je hd moeten worden gezet of wa?
temp i-net files denk maar dat weet ik dus niet zeker. Ik wil die muziek namelijk op een cdtje zetten want het komt niet meer dan 2 keer voorbij en das zonde :(
Miss weet iemand hoe dit moet of is dit illegaal. :?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 20:49
-edit-

[ Voor 76% gewijzigd door iets op 28-12-2003 02:50 ]

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ja maar is dat niet illegaal?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Ja, da's best wel illegaal. :)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 20:49
Lijkt me niet veel illigaler dan kazaa of een van zijn klonen. Maar ik zal het voor de zekerheid toch maar wegeditten :).

tvw

Verwijderd

Topicstarter
wat of dat illegaal is? kheb helemaal niets fouts gezecht, kheb alleen gevraagt hoe je dat kan downloaden en of dat illegaal of niet is. Kzeg niet dat ik het doe he O-)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 02:51:
wat of dat illegaal is? kheb helemaal niets fouts gezecht, kheb alleen gevraagt hoe je dat kan downloaden en of dat illegaal of niet is. Kzeg niet dat ik het doe he O-)
Da's waar... :) Die muziek wordt iig niet opgeslagen op de harde schijf; het wordt weer uit je geheugen verwijderd zodra het is afgespeeld, *tenzij* je het inderaad opslaat. Met Winamp kan het afaik niet. Misschien wel met een plugin. XMMS, de Linux-tegenhanger van Winamp kan meteen na de installatie al streams opslaan. Wie zegt immers dat het een illegale stream is?

Verwijderd

Topicstarter
GerbenW schreef op 28 december 2003 @ 02:54:
[...]
Da's waar... :) Die muziek wordt iig niet opgeslagen op de harde schijf; het wordt weer uit je geheugen verwijderd zodra het is afgespeeld, *tenzij* je het inderaad opslaat. Met Winamp kan het afaik niet. Misschien wel met een plugin. XMMS, de Linux-tegenhanger van Winamp kan meteen na de installatie al streams opslaan. Wie zegt immers dat het een illegale stream is?
ik bedoel niet dat de stream illegaal is maar of je het m,ag opslaan en op een cd mag fikke of dat illegaal is :?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 23:49

ThaHandy

Discovery Channel

geen idee of et ille is

zoek een steam met " http://......./stream/1065" of stream/1003 oid
niet :8080 ofzow

dan via DAP downloaden :z ;)
heb ik ook laatste gedaan, ff 53 uur gedownload :D

[ Voor 12% gewijzigd door ThaHandy op 28-12-2003 03:04 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:14
Het wordt gestreamed: dat betekend dat het dus niet de bedoeling is dat je het opslaat / op cdtjes brand of iets dergelijks.

Deze draad gaat om die reden dus ook dicht.

[edit]
Zie over 5 min je mail.

[ Voor 10% gewijzigd door Xandrios op 28-12-2003 03:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.