black&white, opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Het probleem. als ik de game opstart gaat het gewoon en normaal. tot in game. bij laat schermen. zit hij in de game maar toxh niet. klinkt vaag maar ik zie b&w laad scherm in inrto filmpje met alle schermpjes die in windows draaien er achter. als ik ook maar ergends op klik, schiet hij trug naar windows. dan kan ik trug in geem. maar dan is m'n beeld compleet vaag en kan ik nogsteeds nergends op klikken omdat hij dan trug schiet naar windows. na de laadschermen en het intro filmpje( bolletjes gedoe) krijg ik een error. even wat screenies om te verduidelijken.

laad scherm, met een beeld van windows erdoor
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/hmm1.JPG
na het klikken op m'n linker muisknop alt-tabte hij, ging trug en zag dit.(intro)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/steenbakkers4x/hmm3.JPG

specs:
p4: 2.4Ghz
ram: 512-DDR
3d kaart: gf4 TI-4200
Windows: XP
DirectX 9.0

wat heb ik geprobeerd?: heb de nieuste driver van Nvidea gedownload. op GoT naar het probleem gezocht of het al eerder voor gekomen is, op verschillende manieren laten draaien (compatibiliteit: win98,win2000,win95, XP). game is up to date.

de instellingen heb ik ook wat mee lopen sjoemelen. qua resoluties en pixels. maar maakt niets uit.

ben de wanhoop nabij, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? :?

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 22-04-2004 15:26 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 05:23

Brazza

Byte me!

Welke DirectX draai je?
edit:
Windows updates of game updates ?

[ Voor 50% gewijzigd door Brazza op 28-12-2003 02:01 ]

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
sorry vergeten te posten in startpost. ik draai directX 9.0 en game is up to date

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 05:23

Brazza

Byte me!

Toch vaag, dat een spel zijn "concentratie verliest" misschien gevalletje van een 'X-File' ? Blijven toch rare jongens die pc's.
Hoe oud is je Install? spyware ff cleanen. Daarnaast misschien je settings /configs ff goed doorlopen (van B&W).

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Brazza schreef op 28 december 2003 @ 02:07:
Toch vaag, dat een spel zijn "concentratie verliest" misschien gevalletje van een 'X-File' ? Blijven toch rare jongens die pc's.
Wat?

Great minds think in parallel gutters.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-02 22:22

aapelite

Do the kirby!

Count leeft ook nog :P Hij heeft net andere driver geprobeerd. Wat dacht je van een agp driver daves ;) :P

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
Brazza schreef op 28 december 2003 @ 02:07:
Hoe oud is je Install? spyware ff cleanen. Daarnaast misschien je settings /configs ff goed doorlopen (van B&W).
install is net 1 of 2 weken ofzo. heb het probleem altijd al gehad met deze computer. vaag genoeg 1x niet vlak voor de reinstall van 2 weken geleden :). toen probeerde ik het ook even uit wanhoop en leek het te doen. ik in volle vertrouwen hopen dat na de reinstall ook alles ok zou zijn. maar helaas

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik zou je niet zo 1 2 3 kunnen helpen, maar probeer vooral ff door. de Replay van B&W was bij mij echt te gek. Eerst dacht ik; flop, maar nu, no way. Het is echt een sterk stukje programmeer werk en een te gekke game!

-- Altijd blijven prutsen --

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
de game vind ik perfect. ik wil het juist spelen. maar het probleem is dat ik niet ik de game kan komen. ff startpost lezen voordat je post plzz ;).

de game lijkt nu te werken. zit nog steeds met het probleem dat ik bij opstarten andere scherm erdoor krijg en als ik ergends op klik dat ik trug naar windows schiet. maar daarna kan ik nu wel trug in game en is het beeld niet vaag. en blijf ik dan wel in game dus. maar als iemand dat weet te verhelpen. Graa :)
werkt weer niet meer én krijg het niet meer aan de praat na reinstall :'(

[ Voor 124% gewijzigd door daves2hd op 23-04-2004 23:16 ]

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Topicstarter
ik geef me topic maar eens een schopje msischien heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden. vorige keer kreeg ik uiteindelijk de game aan de praat door allerlij dll files te vervangen door dengelse versie ( kreeg ik nl gesproken engelse text ect :P ). maar zelf dat lijk t niet nu niet meer te doen. systeem is niet aan verandert. behalve een reisntall van me hardeschijf. heb al verschillende drivers geprobeerd. b&w gemailt alleen kreeg geen antwoord trug :'( :/

Pagina: 1