Het probleem. als ik de game opstart gaat het gewoon en normaal. tot in game. bij laat schermen. zit hij in de game maar toxh niet. klinkt vaag maar ik zie b&w laad scherm in inrto filmpje met alle schermpjes die in windows draaien er achter. als ik ook maar ergends op klik, schiet hij trug naar windows. dan kan ik trug in geem. maar dan is m'n beeld compleet vaag en kan ik nogsteeds nergends op klikken omdat hij dan trug schiet naar windows. na de laadschermen en het intro filmpje( bolletjes gedoe) krijg ik een error. even wat screenies om te verduidelijken.
laad scherm, met een beeld van windows erdoor

na het klikken op m'n linker muisknop alt-tabte hij, ging trug en zag dit.(intro)

specs:
p4: 2.4Ghz
ram: 512-DDR
3d kaart: gf4 TI-4200
Windows: XP
DirectX 9.0
wat heb ik geprobeerd?: heb de nieuste driver van Nvidea gedownload. op GoT naar het probleem gezocht of het al eerder voor gekomen is, op verschillende manieren laten draaien (compatibiliteit: win98,win2000,win95, XP). game is up to date.
de instellingen heb ik ook wat mee lopen sjoemelen. qua resoluties en pixels. maar maakt niets uit.
ben de wanhoop nabij, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
laad scherm, met een beeld van windows erdoor
na het klikken op m'n linker muisknop alt-tabte hij, ging trug en zag dit.(intro)
specs:
p4: 2.4Ghz
ram: 512-DDR
3d kaart: gf4 TI-4200
Windows: XP
DirectX 9.0
wat heb ik geprobeerd?: heb de nieuste driver van Nvidea gedownload. op GoT naar het probleem gezocht of het al eerder voor gekomen is, op verschillende manieren laten draaien (compatibiliteit: win98,win2000,win95, XP). game is up to date.
de instellingen heb ik ook wat mee lopen sjoemelen. qua resoluties en pixels. maar maakt niets uit.
ben de wanhoop nabij, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 22-04-2004 15:26 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials