Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Hebben wel leuke temp. info frontje display voor aardige prijsOp zondag 10 december 2000 15:07 schreef Alchemy het volgende:
Ik zou voor sunon gaan @ ned-cool.nl
Conrad zijn vieze afzetters
Die SUNONs zit daar een connector aan voor in je PC.,weet niet hoe je zo'n stekkertje noemt?!
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik heb een jaar geleden eens voor Fl 5,- per stuk een zooi 80 x 80 mm Fans gekocht bij Conrad.
Ze waren van het merk Fonsan. Dat is een sub-merk van Delta Electronics (staat er ook op)
De specs zijn 23,9 CFM at 21 Db. Best aardig dus. Ze zijn nu tekoop voor 8 gulden bestelnr. is 490970-62
Op het internet zijn de specs te vinden typenr: Fonsan DFB0812L www.excess-solutions.com/80mm%20Series.htm
Ze waren van het merk Fonsan. Dat is een sub-merk van Delta Electronics (staat er ook op)
De specs zijn 23,9 CFM at 21 Db. Best aardig dus. Ze zijn nu tekoop voor 8 gulden bestelnr. is 490970-62
Op het internet zijn de specs te vinden typenr: Fonsan DFB0812L www.excess-solutions.com/80mm%20Series.htm
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Ik wil wel sunons. Maar die hebben geen 40 en 50mm fanntjes.
Dus zijn die van Conrad goed?
Dus zijn die van Conrad goed?
Euh... als je ze bij nedcool koopt zitten er molex stekkers aan. Ik heb ze afgeknipt, anders kon ik de fans niet op me fanbus aansluiten...Op zondag 10 december 2000 15:53 schreef Erw het volgende:
Die SUNONs zit daar een connector aan voor in je PC.,weet niet hoe je zo'n stekkertje noemt?!
Whatever.
Pagina: 1