Toon posts:

[UPS] APC Smart-UPS 1400 Overload prob.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een APS Smart-UPS 1400 weten te krijgen (SU1400I), maar als ik alles aangesloten heb en batterij netjes opgeladen gaat mijn Overload LED branden als ik de stekker er uit trek (of op Test druk).

Specs

Er hangt nu alleen mijn PC aan, met een 300W voeding (en hij gaf ook al overload aan toen er niks aan hing), dus dat kan het niet zijn.

Op de site (FAQ en Knowledgebase) staat verder niks over evt. problemen. Het enige dat er in staat is dat er te veel aangesloten is en dat is hier duidelijk niet van toepassing.

edit:

Als ik van netvoeding af ga en mijn PC op de UPS laat draaien, doet hij het wel, met het enige verschil dan dat het Overload LEDje brand, in plaats van de Load LEDjes. Ik krijg ook geen alarmtoon, wat volgens de Knowledgebase ook het geval moet zijn

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 23:47 ]

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar gooi d'r es effe 2 nieuwe/andere accu's in.
Heb zelf de 1000i versie.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Diamon schreef op 28 december 2003 @ 22:26:
Weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar gooi d'r es effe 2 nieuwe/andere accu's in.
Heb zelf de 1000i versie.
heb jij dat probleem dan ook wel eens gehad?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

mmh beetje raar dat zon overload lampje aangaat. ik zelf heb er meer dan 1 pc aangesloten wel is waar met nieuwe accu's maar ik heb geen probleem iig met overload..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
schopje *nog een gelukkig nieuwjaar*