[Auto+GPS] Welk scherm ? Watvoor invoer apparaat ?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 19:37
Ok ; ik wil binnenkort (eindelijk) gaan beginnen met het inbouwen van een laptop in m'n auto

Ingrediënten :

VW Passat
Compaq 366mhz laptop
USB-GPS
12->220v omvormer

De set zal alleen gebruikt worden op lange ritten.
Ik heb nog een 2tal dingen nodig :

Een scherm :
Ik zoek een scherm met VGA input. Niet te groot, want ik wil geen 15" in de auto :) Weet iemand waar ik iets simpels kan kopen wat gewoon goed werkt ?

Muis/Keyboard :
Iemand die een KLEINE trackball ofzo weet? Hij moet IN de armsteun passen dus een standaard logitech is al te groot, misschien iets wat voor laptops gebruikt wordt ?

En nog even over die GPS :
Kan ik nu ook vanaf de PC thuis zien waar de GPS van de auto is? Een soort van tracking device dus ?

[ Voor 11% gewijzigd door Renkie op 27-12-2003 23:22 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

bij www.myelectronics.nl kan je kleine VGA schermpjes kopen. Ze zijn vrij prijzig .. maar veel goedkoper met VGA zul je ze niet vinden.

Soms hebben ze ze ook bij www.inkoopacties.net

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Kan ik nu ook vanaf de PC thuis zien waar de GPS van de auto is? Een soort van tracking device dus ?
Dan zul je vanuit de auto je aktuele coordinaten op de een of andere manier naar je huis-PC moeten sturen, lijkt me logisch. Zou in theorie kunnen via GSM, GSM-Internet, of via een directe radioverbinding (Ik zeg theoretisch heh, is geen fantasie en heet APRS)