Toon posts:

Probleem met Norton Internet Security 2002

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb nog een versie van Norton Internet Security 2002 (mijn abonnement loopt nog tot februari 2004, dus ik dacht: waarom een nieuwe).
Ik ben op een lastige probleem gestuit. Ik gebruik namelijk niet de accounts van NIS maar die van Windows, en opeens heb ik nu geen supervisoraccount meer op NIS (ik kan nu dus niet bij opties binnenkomen, ik kan NIS niet verwijderen en ik kan mezelf ook niet aanmelden/afmelden op een account op NIS, ik kan dus simpelweg NIETS). Ik heb me nog een keer aangemeld met andere windows-accounts (windows xp gebruik ik) en zelfs nieuwe windows accounts aangemaakt, maar ik blijf een beperkte account hebben op NIS. Wie kan mij helpen!!!!!!!!
Zonder supervisoraccount kan ik NIS 2002 niet van m'n pc halen en dus geen nieuwe NIS op mijn pc zetten. (handmatig wordt afgeraden, want er blijven altijd files ergens zitten en dan kun je geen nieuwere NIS op je pc zetten, omdat ie aangeeft dat je eerst de oudere NIS ervanaf moet halen).
Heeft iemand dit ooit meegemaakt of weet iemand hoe je dit kunt oplossen????
Mayday Mayday s.o.s.!!! :S :?

Verwijderd

Een alinea indeling was leuk geweest..

Bekend probleem, geen fix.
Je kunt overwegen NIS te uninstallen en dan opnieuw erop te gooien.

Manier om te uninstallen:
Ga naar je services, zet daar alle Symantec/Norton gerelateerde services op manual.
Reboot.
Uninstall.

Werkt altijd, dus als het niet direct lukt ben je een service vergeten op handmatig te zetten.

Verwijderd

je kan ook handmatig de folders deleten en dan met regcleaner alles wat in je register zit eruit mikken :Y).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 23:06:
je kan ook handmatig de folders deleten en dan met regcleaner alles wat in je register zit eruit mikken :Y).
_Not_ Recommended.
De kans dat je er een rotte windows aan over houdt is aanzienlijk.

Verwijderd

Op de site van Symantec staat een speciale tool voor het verwijderen van Symantec software ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 01:04:
Op de site van Symantec staat een speciale tool voor het verwijderen van Symantec software ;)
Die werkt zo niet.
Niet als NIS admin ingelogd.

Verwijderd

Topicstarter
Schouw, jouw tip heeft de doorslag gegeven, probleem is opgelost. :D

Ik heb msconfig uitgevoerd, daarna bij services alles van Norton uitgeschakeld (uitgevinkt).

Vervolgens heb ik de pc opnieuw opgestart, NIS en Norton Antivirus werden niet opgestart, waardoor ik NIS kon de-installeren.

Daarna kon ik weer NIS installeren, alles ging probleemloos.

Schouw, jij bent de man!!!!

Een tip voor NIS-gebruikers: Gebruik altijd nis-accounts en GEEN Windowsaccounts bij Ouderlijk Toezicht!!!!! 8)7
Pagina: 1