LET OP: Eerst goed lezen voor je reageert
excuses voor deze vette opmerking, maar het lijkt nodig te zijn gezien de standaard antwoorden die telkens komen op deze vraag in oudere topics
Een vraagje wat ik gelukkig nu niet nodig heb. Maar een vraag waar ik in het verleden al wel meerdere malen mee heb gezeten en zo ook diverse andere mensen.
Wat lul ik nou?
Ik wil graag weten wat het standaard admin-wachtwoord is van XP.
Ik hoop ook dat er nu eindelijk eens een keer een antwoord komt op deze vraag.
Ga aub niet lopen verkondigen dat je die zelf hebt opgegeven tijdens de installatie!!!
Je KAN een wachtwoord opgeven (tegenwoordig doe ik dat ook). Maar als je GEEN wachtwoord opgeeft (!) kan je in de problemen komen. Het kan op een gegeven moment zijn dat je wordt gevraagd het admin-wachtwoord op te geven. Gewoon 'enter' inrammen zoals je bij de installatie gedaan hebt, werkt dus doodleuk niet. Er moet dus EEN standaard wachtwoord ingesteld zijn door XP zelf.
Welke?
Voorbeelden van topics zonder antwoord en vol met mensen die niet lezen:
[rml][ xp] na clean install... adminpassword??[/rml]
[rml][ XP]Standaard admin wachtwoord na upgrade?[/rml]
[rml][ XP] adminastrator wachtwoord[/rml]
excuses voor deze vette opmerking, maar het lijkt nodig te zijn gezien de standaard antwoorden die telkens komen op deze vraag in oudere topics
Een vraagje wat ik gelukkig nu niet nodig heb. Maar een vraag waar ik in het verleden al wel meerdere malen mee heb gezeten en zo ook diverse andere mensen.
Wat lul ik nou?
Ik wil graag weten wat het standaard admin-wachtwoord is van XP.
Ik hoop ook dat er nu eindelijk eens een keer een antwoord komt op deze vraag.
Ga aub niet lopen verkondigen dat je die zelf hebt opgegeven tijdens de installatie!!!
Je KAN een wachtwoord opgeven (tegenwoordig doe ik dat ook). Maar als je GEEN wachtwoord opgeeft (!) kan je in de problemen komen. Het kan op een gegeven moment zijn dat je wordt gevraagd het admin-wachtwoord op te geven. Gewoon 'enter' inrammen zoals je bij de installatie gedaan hebt, werkt dus doodleuk niet. Er moet dus EEN standaard wachtwoord ingesteld zijn door XP zelf.
Welke?
Voorbeelden van topics zonder antwoord en vol met mensen die niet lezen:
[rml][ xp] na clean install... adminpassword??[/rml]
[rml][ XP]Standaard admin wachtwoord na upgrade?[/rml]
[rml][ XP] adminastrator wachtwoord[/rml]
[ Voor 7% gewijzigd door WFvN op 27-12-2003 23:23 ]