Toon posts:

[XP] Trillian remote starten

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al enkele dagen op zoek naar een manier om Trillian (die op mijn zus haar computer staat) te starten vanaf mijn computer. (2 * XP Pro computers)

Uit pure luiheid en hoge frequentie waarmee mijn zus vraagt om trillian aan te leggen, zou mij dit het leven enorm vergemakkelijk.

Momenteel doe ik dit via "Externe Bureaubladgebruikers" maar dat spel is daar een beetje te lomp voor, voor zo iets simpels vind ik. Ook VNC doet eigenlijk veel te veel om MAAR een programma te starten. (PCAnywhere ligt wschl in dezelfde lijn)

Ik zoek dus eigenlijk naar iets met een simpele commando lijn.

Ik droomde even nog dat ik kon aanloggen met Telnet en dan gewoon naar
de gewenste .exe te browsen en deze in gang te steken, maar dat was dus
maar fijn mishoopt van mij.

Als er mensen zijn met een fijne oplossing...
(of als ik nog wat meer info moet geven)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leer haar op een shortcut op het buroblad te dubbelklikken?
of is dat ivm een fysieke belemmering niet mogelijk?

If not...

user error : replace $user

[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 27-12-2003 22:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 27 december 2003 @ 22:44:
Leer haar op een shortcut op het buroblad te dubbelklikken?
of is dat ivm een fysieke belemmering niet mogelijk?
Nee, ik heb alles van trillian een beetje niet zichtbaar gemaakt en in mappen geplaatst met rare namen zodat ze 't nie meer kan vinden.
(Ze kent geen klop van computers dus die beveiliging is wel voldoende)

Indien ik gebruik zou maken van een wachtwoord op trillian,
MOET ik wel zo x gebruiken als VNC, PCAnywhere of externe bureaublad gebruikers van XP, waar ik dus geen zin in heb ...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 13:25:
[...]

Nee, ik heb alles van trillian een beetje niet zichtbaar gemaakt en in mappen geplaatst met rare namen zodat ze 't nie meer kan vinden.

Indien ik gebruik zou maken van een wachtwoord op trillian,
MOET ik wel zo x gebruiken als VNC, PCAnywhere of externe bureaublad gebruikers van XP, waar ik dus geen zin in heb ...
Wat wil je nou dan, je vertelt in je openingspost dat je op je zus d'r pc trillian wilt uitvoeren, en in dezze post vertel je dat je het in allerlei mappen hebt gezet om 't te verbergen. Daarnaast roep je ook namen van allerlei programma's die inderdaad veel meer kunnen dan trillian remote draaien .... Kan je het niet gewoon op je eigen pc installeren ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 13:25:
Wat wil je nou precies bereiken dan? Leg dit nou eens duidelijk uit.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Maak gewoon een snelkoppeling op haar bureaublad of zorg dat Trillian automatisch opstart wanneer ze haar PC aanzet. Ik snap werkelijk niet wat hier nu moeilijk aan is. Leer haar gewoon trillian op te starten, dat is imho behoorlijk basic....

Sorry, maar een topic als deze vind ik te laag van niveau en volgens mij ben je aan het zoeken naar een te omslachtige manier van werken...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.