Toon posts:

Gamepad doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Gravis Xterminator weigert dienst in NBA Live 99, bij andere games doet ie het wel. Deed het eerst wel, sinds DX7.0a erop zit doet ie het niet meer. Help!!

Verwijderd

tja
bug in dx7

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zit er ook over te denken om dat ding te kopen...speelt hij lekker? Heb je ervaring met andere gamepads en zo ja, hoe speelt hij ten opzichte daarvan?

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 20:28

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

En met 7.0?

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Had een vriend van mij ook. Orrzaak was 1. Hij had een cheap-ass sound card, een ding van 50 piek bij de zwarte markt gekocht, toen vervangen met een SB Gold 64 geloofik, en deed het nog niet, bleek het een irq conflict met zijn Netwerk kaart te zijn geweest!!! Maar hij was tonertijd wel happy met de nieuwe SB-kaat!

Verwijderd

Topicstarter
Hij speelde heel goed, beter dan de GamePad Pro, ook van Gravis. Komt vooral door die analoge stick. Is minder vermoeiend dan die digitale besturing, zit niet goed. Veeeel knoppen, alles wat een gewone joystick ook heeft (POV-switch,throttle..)

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat de knoppen het onder NBA Live99 het wel doen, maar de besturing (analoog en digitaal) niet. Cheap ass geluidskaart heb ik geloof ik niet (SB Live). Zie ook geen conflict met netwerkkaart.

Verwijderd

Dan ondersteund dat spel het niet lijkt mij? Kijk ander s voor patches voor dat spel...

Verwijderd

Dan ondersteund dat spel het niet lijkt mij? Kijk ander s voor patches voor dat spel...
Pagina: 1