Toon posts:

HDD Info in MyComputer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds vanmiddag in het bezit van een Maxtor 160GB 8MB Cache schijfje.... en in MyComputer geeft hij het volgende weer:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/d.lommerse/hdd.JPG

Bij de andere twee schijven geeft hij het iets gedetaileerder aan, namelijk door middel van een getal achter de komma, deze geeft dus alleen 'hele' getallen aan.

Volgens iemand hier (zit op een lan bij een vriend van me) schijnt dit normaal te zijn, maar vin het toch prettiger om te weten of er nou 100,0 of 100,9 GB vrij is.... en zou het wel zo handig vinden als je dit ook op de manier kan zien zoals op het plaatje hierboven.
Is dit dus in te stellen?

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:01

ErA

3 cijfers max..... dus: 1,11 11,1 en 111

niet in te stellen voor zover ik weet

[ Voor 34% gewijzigd door ErA op 27-12-2003 21:16 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:12

_Ernst_

Mark It Zero!

Denk dat ie het alleen maar in 3 significante cijfers weergeeft. Maar als je toch 150 GB heby boeid het toch niet zoveel of dat 150,4 of 150,5 is? Als ie dan zo vol zit dat er nog maar een paar 100 mb vrij is kun je beter een nieuwe hd kopen denk ik.

Last.fm

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

bekijk je toch even d eproperties van die disk, kun je het aantal vrije bytes zien als je het echt wilt weten.....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ie het alleen maar in 3 significante cijfers weergeeft. Maar als je toch 150 GB heby boeid het toch niet zoveel of dat 150,4 of 150,5 is? Als ie dan zo vol zit dat er nog maar een paar 100 mb vrij is kun je beter een nieuwe hd kopen denk ik.
Mag ieder voor zich weten wat hij of zij prettig vind?
bekijk je toch even d eproperties van die disk, kun je het aantal vrije bytes zien als je het echt wilt weten.....
Ja dat begrijp ik zelf ook wel... maar het gaat mij er dus om, of het niet in te stellen is dat je dat gewoon standaard in My Computer ziet.... Uit de reacties kan ik dus gewoon het antwoord "Nee" opmaken.... dus dat is voor mij voldoende :)